Gå til innhold

Chicco Next2Me - Erfaringer?


meg,mann&baby<3

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt mye posistivt om samsoving og synes vuggen fra Chicco så genial ut. Er det noen som har erfaring med bruk av den? Fungerer den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt mye posistivt om samsoving og synes vuggen fra Chicco så genial ut. Er det noen som har erfaring med bruk av den? Fungerer den?

Funker? Hva mener du?

 

Virker som god kvalitet den og det er veldig kjekt å ha babyen inntil seg slik som dette. Finnes flere slike senger, du kan jo titte på troll bedside crib og babybay bedside. Ellers så vil en vanlig sprinkelseng med nedsenkbar/avtagbar side gjøre samme nytten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt mye posistivt om samsoving og synes vuggen fra Chicco så genial ut. Er det noen som har erfaring med bruk av den? Fungerer den?

Jeg har også sett på den! Har du sett den real life? Evt hvor? Tittet på babyshop, men de har den ikke utstilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vogndilla: Jeg tenkte om noen hadde fått prøvd sengen og kunne dele erfaringer. Er den like lett å sette/legge sammen slik som filmen viser eller er det like så greit med en sprinkelseng? Takk for tips:)

 

Vips77: Nei, jeg har desverre ikke sett den i noen butikker enda.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Tror jeg alikevel ( usett) bestiller en! Den er så nett og fin. Soverommet vårt er ikke stort nok til spenkelseng og jeg syntes troll bedside crib også blir litt mye.... Og den kan taes med på tur! Virket ok lett å legge sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg bestillte denne jeg og! Ser utrolig komfi ut også slipper jeg å bruke sprinkelseng i noen måneder samt at det er fint at babyen kan ligge i stuen på dagen! Vi brukte tidligere lekegrind men om jeg kan utsette bruk av denne i noen måneder er det bare fint!

Gleder meg til å få den i juni :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Vil bare si at jeg har sett den "in real life" og den er faktisk ganske stor! Vurderte også denne type seng siden vi ikke har så stort soverom og jeg gjerne ville ha lille ved siden av meg. Men når jeg så den i butikken så ble jeg litt skuffet dessverre :/ Den virket ganske stor og brei, og syns heller ikke den virket så lun som andre senger. Men det var jo bare min mening, det er jo ikke sikkert dere syns det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt inne med denne...! Helt til jeg heldigvis så den på babyshop, den er veldig stor og ikke nett og lett som jeg forstod utifra bilder. Så da er jeg tilbake til å bruke vognbagen på stativ noen mnd, før det blir sprinkelseng og eget rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...