Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Kan man virkelig ikke trene de dagene man faster? Jeg vurderer å prøve den dietten, men pga travle dager kan det hende at jeg kommer til å måtte legge noen treninger til fastedagene. Trener dere selv aldri på fastedagene? Hvis nooen har prøvd det: går det greit å trene selv om man er såpass sulten eller blir man helt kraftløs? Anonymous poster hash: 6cb81...f62
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Du kan trene og du kan faktisk også spise opp de kaloriene du har forbrent ved trening. Anonymous poster hash: b0e75...7c3
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Du kan trene og du kan faktisk også spise opp de kaloriene du har forbrent ved trening. Anonymous poster hash: b0e75...7c3 Hmh! Så bra! Da tror jeg at jeg starter i morgen, selv om jeg skal trene vekter da! Ville egentlig startet i dag, for i dag skal jeg ikke trene, men har allerede spist 450 kalorier, så da blir det litt kjipt. Anonymous poster hash: 6cb81...f62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå