Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Jeg drømte at jeg bodde i en hytte, lik den besteforeldrene mine har, i en gate som liknet på Skomakergata. Samboeren og datteren min var der også. I hytta på andre siden av veien bodde Morten Harket. Ham hadde jeg hatt en het natt med tidligere, da jeg var singel. Så fant vi ut at vi trengte poteter. Butikken var stengt, så jeg ville låne potet av Morten. Men så syntes jeg det var flaut, og stjal i stedet en pose poteter som sto i vinduet hans. Etterpå fikk jeg dårlig samvittighet, snek meg over gata med de potetene som var igjen (noen av dem kokte) og satte den på trappa hans. Så løp jeg alt jeg kunne tilbake til hytta mi, men han så meg, for han ringte på døra like etter. Samboeren min åpnet og slapp ham inn. Så gikk han en runde i hytta. Han sto rett utenfor soverommet der jeg gjemte meg (og der vi hadde hatt sex en gang). Jeg visste at han skjønte at jeg var der, men han kom ikke inn. Så gikk han, og jeg skammet nesten livet av meg over det med potetene. Samtidig fant jeg et ukeblad der han fortalte om sine kvinner. Han nevnte meg, og sa bare pene ting om meg. Da skammet jeg meg enda mer. Og så våknet jeg, ufattelig flau. Hva i all verden skjer i hodet mitt om natten? Poterer? Het natt med Morten Harket?? Lurer jaggu på hva en psykolog kunne ha fått ut av dette! Anonymous poster hash: cd0b9...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå