Gå til innhold

Ujevn hjerterytme og andre ting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så mye med hjertet mitt at jeg blir sprø! Kan våkne midt på natta og hjertet galopperer i 300, og gir seg ikke på lenge! Plutselig dunker det hardt og ujevnt, hopper over slag, osv...

Har vert til legen mange ganger, tatt ekg, men da oppfører hjertet seg helt perfekt...:/ Så de finner ingenting som er galt!

Var på sykehus pga noe annet og da fant de noe på ekg som heter venstre ventrikkel etellerannet, men det sa de ingenting om til meg... Las det på ekg papiret.. Googla det og det hørtes ikke så veldig bra ut...:/

Fastlegen er en vits! Hun tar ingenting alvorlig!

Vet ikke hva jeg skal gjøre! Er livredd for å falle død om en dag... Tør ikke trene, drikke alkohol eller noe sol kan gjøre det verre...

Anonymous poster hash: ac031...342

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykehuset hadde gitt beskjed dersom de fant noe som må tas hensyn til eller behandles.

Anonymous poster hash: 4fb4e...c2e

Skrevet

Rytmefeil på hjertet er vel sjeldent farlig?

Er mange i vår familie som har det, mamma har hjerteflimmer og begge søstrene mine har også rytmeforstyrrelser. Ingen av delene er farlige da, men de er sjekket godt opp bl.a med døgnregistrering, har du aldri hatt det?

Anonymous poster hash: 880f9...062
Skrevet

Rytmefeil på hjertet er vel sjeldent farlig?

Er mange i vår familie som har det, mamma har hjerteflimmer og begge søstrene mine har også rytmeforstyrrelser. Ingen av delene er farlige da, men de er sjekket godt opp bl.a med døgnregistrering, har du aldri hatt det?

Anonymous poster hash: 880f9...062

Spurte en gang, men det var visst ikke nødvendig... Jeg føler meg som en hypokonder, men hadde jeg fått en skikkelig undersøkelse og fått bekrefta at det ikke er farlig hadde jeg følt meg mye bedre...

Anonymous poster hash: ac031...342

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...