Elskerhøsten2014 Skrevet 28. april 2014 #1 Skrevet 28. april 2014 Hvem håper dere vinner? Hvem liker dere minst ? Hvem liker dere mest? Hvem savner dere mest som har dratt ? Jeg Heier på Simone og Labinot Liker ikke Mats,eneste jeg virkelig ikke liker Liker best Simone,Labinot,Christer og Ann Mariell Savnet mest Amy,Siri,Labinot ( så glad han kom inn igjen ) og Casper
LittLykkelig Skrevet 28. april 2014 #2 Skrevet 28. april 2014 Håper Ann Mariell vinner. Liker Simone minst. Liker Ann Mariell mest. Savner Lord mest.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #3 Skrevet 28. april 2014 Jeg liker Ann Mariell best og hadde også skikkelig sansen for Aurora og Audun. Liker minst Simone og Mats. Vil ha tilbake rare Aurora Anonymous poster hash: be6d3...5a0
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Liker egentlig best Jeanett, og syns Joakim virker alright, så foreløpig er det de jeg heier på. Liker ikke Nico, og syns det er teit at Labi kommer inn igjen, han hadde jeg virkelig ikke sansen for.. Savner litt Audun (Føler meg litt flau over å ha svart på denne tråden.. ) Anonymous poster hash: 69ea2...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå