Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 - Barn som er uoppdragne - At mannen er treig - At mange som har barn mener alle skal ta ekstra hensyn til de - At folk i Bergen ikke har lært seg avstigning/påstigningsskikk på bybanen - Unger som hyler på buss/tog/fly lenge uten at foreldre tar tak i det - Å bli vekkt tidlig - At folk i Oslo mener at alle som får sitt første barn etter 30 er det beste Anonymous poster hash: d75c7...214
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Dette irriterer meg. Anonymous poster hash: d75c7...214
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Trege folk som går i veien for meg, naboer som bråker, uoppdragne barn/ungdom, uærlighet, smatting, nrk, tafatte og uvitende voksne... Anonymous poster hash: c56b9...2a7
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 - Barn som er uoppdragne - At mannen er treig - At mange som har barn mener alle skal ta ekstra hensyn til de - At folk i Bergen ikke har lært seg avstigning/påstigningsskikk på bybanen - Unger som hyler på buss/tog/fly lenge uten at foreldre tar tak i det - Å bli vekkt tidlig - At folk i Oslo mener at alle som får sitt første barn etter 30 er det beste Anonymous poster hash: d75c7...214 Er det etter din mening bare folk som bor i Oslo som mener at det er best å få barn etter fylte 30 år, eller er det bare de som mener dette OG bor i Oslo (og ikke de som har denne meningen og feks bor i Bergen) som irriterer deg...? Begge deler er jo uansett en merkelig uttalelse må jeg si, både det du irriterer deg over og de som måtte mene noe om hva som er best ift når man bør få barn... Jeg irriterer meg mest over: - folk som er veldig bastante om ting i feks en diskusjon, og som åpenbart ikke har nok kunnskap om det de snakker om. - folk som ber om råd/meninger for deretter å bli sure hvis de får råd/meninger som ikke passer dem eller deres agenda. - egoistiske folk, på den negative måten. Anonymous poster hash: dc82f...e02
Fandens Oldemor Skrevet 28. april 2014 #5 Skrevet 28. april 2014 - når folk sier "i forhold til" til alt mulig uten å tenke over hva det betyr - når folk er sånn påtatt positive til absolutt alt bare for å prøve å være et positivt menneske - foreldrene til uoppdragne barn - foreldre som ikke gidder å gjøre sitt beste for barna - når matbutikker er tom for helt elementære ting, slik at jeg må på flere butikker - når mannen lar det være ca 1 gram igjen av whatever og setter det tilbake i skapet, for han har jo ikke spist det opp Tror nok jeg kunne holdt på en stund, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå