Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Har noen av dere erfaring fra Tårnagentopplegget til kirken? Ungene mine har lyst til å være med i år. Er opplegget bra? Anonymous poster hash: f5f6b...8bc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Det er vel bare for 3. Klassinger. Vi har en fantastisk prest så opplegget her er veldig kjekt. De utforsket kirken, var i klokketårnet, øvde på sanger, spiste pizza osv! Vi pleier ikke gå i kirken, men ungene syntes dette var kjekt og er nå på hils med vår folkelige prest når de møter han! Anonymous poster hash: 5275b...200
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Det er vel bare for 3. Klassinger. Vi har en fantastisk prest så opplegget her er veldig kjekt. De utforsket kirken, var i klokketårnet, øvde på sanger, spiste pizza osv! Vi pleier ikke gå i kirken, men ungene syntes dette var kjekt og er nå på hils med vår folkelige prest når de møter han! Anonymous poster hash: 5275b...200 Her er det for 2. og 3. klassingene. Jeg har en av hver. Takk for svar. Anonymous poster hash: f5f6b...8bc
Hjertefru Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Dette var en positiv opplevelse for mine tvilligjenter for to år siden
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Gutten min var kjempe fornøyd i fjor. Han skulle ønske han kunne få gjort dette flere ganger. Anonymous poster hash: a7cba...058
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Gutten min var kjempe fornøyd i fjor. Han skulle ønske han kunne få gjort dette flere ganger. Anonymous poster hash: a7cba...058 Her får de være med på "lysvåken" i 5. Trinn. Det er en forlengelse av tårnagentene. Da får de overnatte i kirka! Flott opplegg. Hadde med soveposer, min gutt lå i alterringen sammen med et par kompiser og andre lå mellom kirkebenkene og det det var plass! Anonymous poster hash: 5275b...200
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Vi har nettopp vert på det. 2 dager med stor stas og kjempekoselig oppleggi kirka. De fikk egne agent kort, og agent nummer. De løste mysterier, og de bygde tårn med marsmellows og spagetti......DET er vanskelig det. De leste i nye testamentet og fikk kryssord oppgaver derrifra. De lærte seg sanger med bevegelse,og de var heilt oppe i kirketårnet og så på kirkeklokkene. De måtte rundt om i kirka og finne ting, og de hadde skuespille som de viste frem i gudstjenesten neste dag. De hadde alle sammen oppgaver under gudstjenesten neste dag, være seg høytlesing, skuespill, lystenning osv. Om kvelden første dagen avsluttet vi med langbord i kirka og fikk pizza snurrer å greier. Ett kjempeopplegg. Annbefaes. Anonymous poster hash: 67eef...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå