Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hadde en brist i ei fylling i ene tanna, noe som tannlegen mente at det hadde samlet seg puss imellom og at tannkjøttet muligens var begynt å bli betent. Jeg fikk ordnet tanna og har skyllet med corsodyl, men nå er det blitt en byll atmed tanna..... kan det være etter borring(brukte metallform som preset ned i tannkjøttet for å få fylling på plass) eller betennelse?:S hva gjør man eventuelt med det da.....? Anonymous poster hash: a9cb4...952
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Betennelse tenker jeg. Du nevnte ikke hvor lenge det var siden du var til tannlegen? Men ta kontakt igjen i morgen uansett Anonymous poster hash: 80cb8...dc2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg har fått det et par ganger som ung! Jeg tok hull med nål og skylte med munnskyll. Var ikke hos tannlegen og det gikk fint. Kan hende de gir tips om noe desinfiserende du kan bruke! Ellers er jo sitron naturlig desinfeksjon! Jeg hadde byll med gult verk! Kvalmt. Men da vet du kanskje om det er det samme? Anonymous poster hash: 9f483...d8e
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #4 Skrevet 28. april 2014 Dette krever behandling. Abcesser på tenner er ikke det samme som abcesser i resten av kroppen. Det er alltid en underliggende, kronisk tilstand som er opphavet til hevelsen. Å stikke hull på vil bare hjelpe midlertidig. Kom deg til tannlegen din. Hilsen tannlege Anonymous poster hash: 1c727...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå