Gå til innhold

Ned i vekt med nutrilett...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte noen uker å gå på nutrilett Shake til frokost, frukt og nøtter til lunsj, bittelitt middag og nutrilett til kvelds... Hvor mye kan jeg gå ned pr uke med det? Er 160høy og 81 (!)kg... Vekta har aldri vist så mye hos meg og føler det er krise nå!!

 

Anonymous poster hash: 60ee4...8cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bmi på 31 har du, bedre å starte f.eks med ketolysekur for en kickstart:-) Pulverkur er no herk. 



Anonymous poster hash: d951e...0c4
Skrevet

Ok, hva gjør jeg i ketolyse-kur?

Bmi 31 ja... Er det 20 som er normalvektig?

 

Anonymous poster hash: 60ee4...8cc

Skrevet

Ketolysekuren er knalltøff, men effektiv. Google, så finner du deg nok lesestoff for kvelden. Hva med 5:2-dietten?

 

Anonymous poster hash: f7bd3...0eb

Skrevet

20-25 er normalen for BMI. As we speak sitter jeg her og spiser egg og bacon og litt salat til kvelds, jeg er like høy som deg, men veier 20 kilo mindre så er ikke på kur grunnet amming! Du kan google ketolyse, ekstrem lavkarbo og mye fett! ( Under 15 gr kh per dag, men man kan spise mye bra mat) 



Anonymous poster hash: d951e...0c4
Skrevet

Ok, takk for svar :)

 

5:2, hvor lite spiser man på de to fastedagene?

 

Anonymous poster hash: 60ee4...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...