Gå til innhold

Oooh, Thorstein Helstad


Anbefalte innlegg

Skrevet

På fotballkveld!

HAN er et skikkelig banneben, nomnom :-)

 

Anonymous poster hash: 138f3...62c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAHAHAHA banneben er da altså et MANNEBEN ;-)

 

Anonymous poster hash: 138f3...62c

Skrevet

Er ikke så mannabein når man blir kjent med han!

 

Anonymous poster hash: dba8b...074

Skrevet

Er ikke så mannabein når man blir kjent med han!

 

Anonymous poster hash: dba8b...074

Nei vettu, det har jeg faktisk hørt også,hmmmm :-) nei da hjelper det lite å være flott utseendemessig :-)

 

Anonymous poster hash: 138f3...62c

Skrevet

Han er ikke spesielt mye mannebein når man snakker med han skal jeg fortelle deg. Han er en liten tøffel :-p. Snakka med han noen timer på tlf for en 6-7 år siden. Å han var langt i fra så barsk som han fremstår som. Han har en feminin fløyelsstemme og han er ikke spesielt tøff for å si det sånn. Veldig hyggelig, men han er ikke så mann som mange tror.

 

Anonymous poster hash: c6964...f55

Skrevet

Utseende bedrar med andre ord,hihi :-)

 

Anonymous poster hash: 138f3...62c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...