Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 På fotballkveld! HAN er et skikkelig banneben, nomnom :-) Anonymous poster hash: 138f3...62c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 HAHAHAHA banneben er da altså et MANNEBEN ;-) Anonymous poster hash: 138f3...62c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Er ikke så mannabein når man blir kjent med han! Anonymous poster hash: dba8b...074
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Er ikke så mannabein når man blir kjent med han! Anonymous poster hash: dba8b...074 Nei vettu, det har jeg faktisk hørt også,hmmmm :-) nei da hjelper det lite å være flott utseendemessig :-) Anonymous poster hash: 138f3...62c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Han er ikke spesielt mye mannebein når man snakker med han skal jeg fortelle deg. Han er en liten tøffel :-p. Snakka med han noen timer på tlf for en 6-7 år siden. Å han var langt i fra så barsk som han fremstår som. Han har en feminin fløyelsstemme og han er ikke spesielt tøff for å si det sånn. Veldig hyggelig, men han er ikke så mann som mange tror. Anonymous poster hash: c6964...f55
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #6 Skrevet 28. april 2014 Utseende bedrar med andre ord,hihi :-) Anonymous poster hash: 138f3...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå