Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Ser noen skriver det , og siden jeg er i en starfase av vektnedgang, og litt hanglende med motivasjon så tenkte jeg kanskje det hadde vært tingen? Kan ikke kjøpe en dyr men har dere noen tips? Fikk plutselig lyst til å sykle imorgen, ( selv om jeg får vondt vond voooondt i pusten etter veldig lite . Gjelder sykling og jogging ), men virker jo litt gøy med en slik klokke. Eller....? Anonymous poster hash: 3963f...416
☆☆☆ Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Er vel individuelt. Eg er av dei som kan bli motivert av gadgets.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Er vel individuelt. Eg er av dei som kan bli motivert av gadgets. Lastet ned lifesum, myfitnessapp og runkeeper. Begynner å bruke de for fult imorgen . Noen andre morsomme ting? Ja jeg elsker gadgets nemlig! Alle slags Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Jeg er avhengig av min pulsklokke når jeg trener. Lettere å presse meg når jeg har pulsklokka, vet om jeg trener effektivt eller bare vil gi opp fordi jeg føler ubehag (skal være litt ubehagelig å trene) Vil si det er mer en avhengighet enn en motivasjonsfaktor Uansett så gjør den treningen gøyere og mer effektiv for min del. Har polar rs 800cx, en ganske avansert multisportklokke. Kan anbefale polar sine FT klokker om du ønsker en kjekk nybegynnerklokke f.eks FT 70. Anonymous poster hash: 084d8...206
☆☆☆ Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 For meg er musikk nødvendig for å gidde å trene. Og då er det greit med slik lomme for mp3-spelar til å feste på overarmen. På gåtur er lydbøker på mp3-spelar/telefon kjekt.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Jeg bruker endomondo i tillegg til pulsklokka. #A4 Anonymous poster hash: 084d8...206
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Jeg bruker Tv2 - Sporty appen. Den motiverer veldig!:-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Takk for tips:) hva ligger en slik pulsklokke på? Kan ikke legge ut mye altså....:/ Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Ps lastet ned tv sporty appen også hehe Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Sjekk ellos.no og søk på pulsklokke. Ligger fra ca 300,- og oppover Anonymous poster hash: 7caf6...b29
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 kanskje det er lurt å komme i gang og se at du faktisk klarr å trene i noen måneder før du kjøper for mye? Kjedelig å bruke penger på det om du ikke bruker det. Lykke til uansett! Og husk at det gjør vondt en del steder når man er flink å trene.. Jeg trener mye, og har nesten alltid vondt i bena og knærne. Pusten din vil bli bedre veldig raskt. Jeg begynte å løpe i fjor, da var det ca 15 år siden sist jeg hadde trent. Og det tok ca 4 uker bare så kunne jeg lpe 1 mil. Det var veldig motiverende! Det er lurt å løpe veldig sakte, og heller litt lengre i starten syns jeg Anonymous poster hash: df284...f82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 kanskje det er lurt å komme i gang og se at du faktisk klarr å trene i noen måneder før du kjøper for mye? Kjedelig å bruke penger på det om du ikke bruker det. Lykke til uansett! Og husk at det gjør vondt en del steder når man er flink å trene.. Jeg trener mye, og har nesten alltid vondt i bena og knærne. Pusten din vil bli bedre veldig raskt. Jeg begynte å løpe i fjor, da var det ca 15 år siden sist jeg hadde trent. Og det tok ca 4 uker bare så kunne jeg lpe 1 mil. Det var veldig motiverende! Det er lurt å løpe veldig sakte, og heller litt lengre i starten syns jeg Anonymous poster hash: df284...f82 Jeg trente nesten daglig i vinter, for jeg hadde et mål, men målet lot seg ikke gjøre så jeg ga opp:( nå har jeg et mål jeg vet skjer, og er veldig gira og klar:) har vel alle apper som er snart også haha. Får fryktelig vondt når jeg puster. Kun der. Og kun det og aner ikke hvorfor heller. Vært hos lege. Håper jeg blir bedre og flinkere Etterhvert Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Sjekk ellos.no og søk på pulsklokke. Ligger fra ca 300,- og oppover Anonymous poster hash: 7caf6...b29 . Så det var en pulsklokke til 199kr på XXL. Så på nett, aner ikke med butikk, men en slik holder vel i massevis . Følger det med slikt magebelte fa eller hva ? Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 kanskje det er lurt å komme i gang og se at du faktisk klarr å trene i noen måneder før du kjøper for mye? Kjedelig å bruke penger på det om du ikke bruker det. Lykke til uansett! Og husk at det gjør vondt en del steder når man er flink å trene.. Jeg trener mye, og har nesten alltid vondt i bena og knærne. Pusten din vil bli bedre veldig raskt. Jeg begynte å løpe i fjor, da var det ca 15 år siden sist jeg hadde trent. Og det tok ca 4 uker bare så kunne jeg lpe 1 mil. Det var veldig motiverende! Det er lurt å løpe veldig sakte, og heller litt lengre i starten syns jeg Anonymous poster hash: df284...f82 Jeg trente nesten daglig i vinter, for jeg hadde et mål, men målet lot seg ikke gjøre så jeg ga opp:( nå har jeg et mål jeg vet skjer, og er veldig gira og klar:) har vel alle apper som er snart også haha. Får fryktelig vondt når jeg puster. Kun der. Og kun det og aner ikke hvorfor heller. Vært hos lege. Håper jeg blir bedre og flinkere Etterhvert Anonymous poster hash: 3963f...416 Da er sikkert pulsklokke fint ja. Håper du får til det du vil denne gangen Anonymous poster hash: df284...f82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 kanskje det er lurt å komme i gang og se at du faktisk klarr å trene i noen måneder før du kjøper for mye? Kjedelig å bruke penger på det om du ikke bruker det. Lykke til uansett! Og husk at det gjør vondt en del steder når man er flink å trene.. Jeg trener mye, og har nesten alltid vondt i bena og knærne. Pusten din vil bli bedre veldig raskt. Jeg begynte å løpe i fjor, da var det ca 15 år siden sist jeg hadde trent. Og det tok ca 4 uker bare så kunne jeg lpe 1 mil. Det var veldig motiverende! Det er lurt å løpe veldig sakte, og heller litt lengre i starten syns jeg Anonymous poster hash: df284...f82 Jeg trente nesten daglig i vinter, for jeg hadde et mål, men målet lot seg ikke gjøre så jeg ga opp:( nå har jeg et mål jeg vet skjer, og er veldig gira og klar:) har vel alle apper som er snart også haha.Får fryktelig vondt når jeg puster. Kun der. Og kun det og aner ikke hvorfor heller. Vært hos lege. Håper jeg blir bedre og flinkere Etterhvert Anonymous poster hash: 3963f...416 Da er sikkert pulsklokke fint ja. Håper du får til det du vil denne gangen Anonymous poster hash: df284...f82 Det håper og tror jeg også. Forrige gang ga jeg f*** i å endre kosthold osv. Tenkte ikke den veien men nå , på få dager er de rundt meg sjokka over alt jeg snakker om det, takker nei til ting. Og alt omsetter hjernen veldig. Men håper jo det varer hehe:) vil ikke gi meg SKAL ikke gi meg dere er faktisk utrolig motiverende også for når man trenger så får man konstruktive og oppmuntrende svar kanskje ta turen innom xxl imorgen og kikke etter en slik . Googlet bare og da Lom det opp en type fra xxl. Om den er bra nok vet jeg jo ike Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/pulsklokke/sigma-pc-3-11-pulsklokke-rosa/p/1080199_1_style Eller feks denne?: http://www.xxl.no/sykkel/treningselektronikk/pulsklokke/polar-ft1-pulsklokke/p/1060437_1_style Følger d da med slikt magebelte eller hva d nå er? dum som spør men Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Jeg har aldri brukt pulsklokke, så det vet jeg jeg ikke noe om. Jeg bruker Firbit Flex, og er super fornøyd! Vanligvis er jeg heltbevege motivasjon til tross for at jeg vil ned i vekt, men med denne lille saken rundt armen har jeg virkelig fått perspektiv på det hele! Du legger selv inn mål for antall skritt, distanse og veldig aktive minutter. Jeg har gått ned 5 kg på 3 uker allerede, kun ved å bevege meg og følge kaloriplanen den har satt opp for meg! Anonymous poster hash: 03a2a...493
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Kan kjøpe pulsbelte som funker på tlf, til appene. Det er rimelig og gir nok MYE mer enn en billig pulsklokke som bare viser puls. Pulsklokka er mer en treningskompis som kan vise framgang, logge økter, fortelle om du trener rett osv. Det er jo det som gir motivasjonen. De billigste klokkene viser bare puls, en nybegynner får svært lite ut av det. Altså pulsklokka blir som en app Fordelen med en pulsklokke oppimot mobilapper er at den ikke går tom for strøm...(F.eks når det er kaldt ute dør min mobil fort..) Det er lite som er så kjipt som å være midt i en knall tøff økt og så går mobilen tom for strøm... (Ja man trener for å komme i form, men er man gadget freak så utrolig kjipt å ikke få måle framgang og logge økta ) Anonymous poster hash: 084d8...206
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #19 Skrevet 27. april 2014 Kan kjøpe pulsbelte som funker på tlf, til appene. Det er rimelig og gir nok MYE mer enn en billig pulsklokke som bare viser puls. Pulsklokka er mer en treningskompis som kan vise framgang, logge økter, fortelle om du trener rett osv. Det er jo det som gir motivasjonen. De billigste klokkene viser bare puls, en nybegynner får svært lite ut av det. Altså pulsklokka blir som en app Fordelen med en pulsklokke oppimot mobilapper er at den ikke går tom for strøm...(F.eks når det er kaldt ute dør min mobil fort..) Det er lite som er så kjipt som å være midt i en knall tøff økt og så går mobilen tom for strøm... (Ja man trener for å komme i form, men er man gadget freak så utrolig kjipt å ikke få måle framgang og logge økta ) Anonymous poster hash: 084d8...206 Tips til pulsbelte som kan tas via tlf da? Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #20 Skrevet 27. april 2014 Jeg har aldri brukt pulsklokke, så det vet jeg jeg ikke noe om. Jeg bruker Firbit Flex, og er super fornøyd! Vanligvis er jeg heltbevege motivasjon til tross for at jeg vil ned i vekt, men med denne lille saken rundt armen har jeg virkelig fått perspektiv på det hele! Du legger selv inn mål for antall skritt, distanse og veldig aktive minutter. Jeg har gått ned 5 kg på 3 uker allerede, kun ved å bevege meg og følge kaloriplanen den har satt opp for meg! Anonymous poster hash: 03a2a...493 Wow så flink du har vært!! Hva kostet det mirakler der da? Hehe Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #21 Skrevet 27. april 2014 http://www.jpx.no/products/bltann-pulsbelte-til-iphone http://www.gmax.no/produkt/133977/polar-h7-pulsbelte http://www.coolstuff.no/Wahoo-Blue-HR-Pulsbelte Den siste var billigste jeg fant på få minutter.. Men kanskje mulig å finne enda rimeligere typer. Anonymous poster hash: 084d8...206
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #22 Skrevet 27. april 2014 Jeg har aldri brukt pulsklokke, så det vet jeg jeg ikke noe om. Jeg bruker Firbit Flex, og er super fornøyd! Vanligvis er jeg heltbevege motivasjon til tross for at jeg vil ned i vekt, men med denne lille saken rundt armen har jeg virkelig fått perspektiv på det hele! Du legger selv inn mål for antall skritt, distanse og veldig aktive minutter. Jeg har gått ned 5 kg på 3 uker allerede, kun ved å bevege meg og følge kaloriplanen den har satt opp for meg! Anonymous poster hash: 03a2a...493 Det er en slik en du mener ? Så Man kunne få med tre valgfrie farger med på kjøpet og det var litt artig hehe Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #23 Skrevet 27. april 2014 http://www.jpx.no/products/bltann-pulsbelte-til-iphone http://www.gmax.no/produkt/133977/polar-h7-pulsbelte http://www.coolstuff.no/Wahoo-Blue-HR-Pulsbelte Den siste var billigste jeg fant på få minutter.. Men kanskje mulig å finne enda rimeligere typer. Anonymous poster hash: 084d8...206 Tusen hjertelig takk! Det skal sjekkes ut( er via tlf ) :) Anonymous poster hash: 3963f...416
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #24 Skrevet 27. april 2014 769 på Siba mener jeg å huske! Beste investering jeg har gjort! Jeg ryker alltid på en smell og kjøper alt mulig av treningsgreier, men Fitbit Flex er det eneste som har fått meg ut av sofaen! En annen festlig funksjon på den er at du kan lenke den opp mot venner, og konkurre om hvem som får flest skritt i løpet av en 7 dagers periode. Jeg har 5 venninner som også har og vi er like gira på å ta hverandre, noe som gjør det ekstra gøy :-D Anonymous poster hash: 03a2a...493
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #25 Skrevet 28. april 2014 769 på Siba mener jeg å huske! Beste investering jeg har gjort! Jeg ryker alltid på en smell og kjøper alt mulig av treningsgreier, men Fitbit Flex er det eneste som har fått meg ut av sofaen! En annen festlig funksjon på den er at du kan lenke den opp mot venner, og konkurre om hvem som får flest skritt i løpet av en 7 dagers periode. Jeg har 5 venninner som også har og vi er like gira på å ta hverandre, noe som gjør det ekstra gøy :-D Anonymous poster hash: 03a2a...493 Hørtes morro ut, synd jeg ikke hae noen som har slik. Men er det ikke bare 5 lys på den? Hvordan klarer du å få så mye ut av den lille saken ? Hehe skjønner ikke.... Anonymous poster hash: 3963f...416
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå