Gå til innhold

Å ikke bli invitert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på besøk hos ei god venninne i helga, vi sitter og snakker så sier hun at hun og 2 andre felles venninner hadde fest der helga før .. vi er en venninnegjeng på 4 og det var altså kun jeg som ikke var invitert..  jeg ble litt paff og hun skynder seg å si at de hadde tatt det på sparket og ser litt brydd ut..

Er jeg overfølsom som ble litt lei meg av dette?

Anonymous poster hash: b8567...59a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært her inne at verken barn eller voksne trenger å invitere alle. Å ikke bli invitert er noe man må takle. Livet er ikke alltid rettferdig og man trenger heller ikke å etterstrebe rettferdighet.

Anonymous poster hash: c5403...264
Skrevet

Nei, du er ikke overfølsom dersom dere er fire venninner og kun du ble utelatt.

Anonymous poster hash: 43b21...06a
Skrevet

Hun som inviterte er forresten en av mine beste venninner, har kontakt med henne flere ganger i uka..

Skrevet

Nei, du overreagerer ikke. Jeg synes du skal fortelle venninnen din at du faktisk er skuffet og at du ble såret. De kunne jo ha ringt deg også, på sparket..

Skrevet

Jeg visste ikke helt hva jeg skulle si da hun fortalte om festen, så jeg lot bare som ingenting.. vil jo ikke virke som en dramaqueen heller. Men forstår ikke hvorfor ingen sendte meg en sms..

Skrevet

Heilt forståelig at du blir lei deg. Men eg synes du bør prøve å stole på at det var "på sparket" og gå vidare. Du er sikkert ikkje blitt aktivt utelatt.

Skrevet

Jeg hadde også reagert på dette. Det koster jo veldig lite å sende en sms i det minste!

Anonymous poster hash: 82415...62f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...