Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg har en gutt på 4,5 år. Da han var nyfødt var vi til oppfølging ift at den ene testikkelen ikke ville komme skikkelig ned. Alt har vært normalt siden, men de siste dagene har jeg lagt merke til at høyre testikkel har "vokst". Det synes best når han er varm eller bader - da er den 3-4 ganger større enn den venstre. Den er også litt rødere på farge, den ser hoven ut og er myk å ta på - nesten som det er vannansamling i den. Det er ikke vondt når jeg trykker på, men han har to ganger de siste dagene sagt "au" og "det er vondt i tissen min" når jeg har løftet han opp. Jeg skal selvfølgelig ringe fastlegen i morgen tidlig, for dette må undersøkes. Noen som har erfaringer med slikt? Kan det være et slags brokk? Evt hva annet kan det være? Anonymous poster hash: 407b3...afc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Ingen? HI Anonymous poster hash: 407b3...afc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 God bedring Anonymous poster hash: 28526...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå