Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Og mannen er dratt på nattskift.. sukk.. Bored.. Anonymous poster hash: 96d1c...70e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Ring en annen mann da vel ? Anonymous poster hash: 09cc3...cc7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma. Anonymous poster hash: 86daf...7b7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma. Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Gjest Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Enkle er ofte det beste, fikse deg selv Har du ikke noe i skuffen da jente? Hihihi
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg. Anonymous poster hash: 86daf...7b7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Føler med deg! Mannen har vert på sjøen i 3 uker nå! Anonymous poster hash: 9a022...3f9
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Oioi,alenemammakort ja.. Hehe, ja må vel ordne det selv ja! Men følte bare for å klage meg litt, har ikke så mange å klage til akkurat nå, å mannen dro på jobb kl 14 i dag å kommer ikke hjem før kl 06, da må han sove før han skal på jobb igjen kl 14. Hehe.. vet det ikke er store problemer jeg klager på, meeen.. sukk! Anonymous poster hash: 96d1c...70e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg. Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Føler med deg! Mannen har vert på sjøen i 3 uker nå! Anonymous poster hash: 9a022...3f9 Usj, du har det kanskje litt værre enn meg da Anonymous poster hash: 96d1c...70e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg. Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er da* Anonymous poster hash: a3893...1ac
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac Anonymous poster hash: 86daf...7b7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac Tenke selv..... Du verden Anonymous poster hash: 86daf...7b7
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac Tenke selv..... Du verden Anonymous poster hash: 86daf...7b7 Var da voldsomt til selvmedlidenhet da Anonymous poster hash: a3893...1ac
Tyra79 Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Haha, tenk at et uskyldig "klage"innlegg starter en krangel og diskusjon her inne!!! Juhuu!! Er derfor jeg fremdeles holder meg her inne til tross for at samtlige av ungene mine er skolebarn. En ubetalelig underholdningsverdi;)! HI, du får deg nok et saftig nummer når tiden er inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå