Gå til innhold

Er så kåt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og mannen er dratt på nattskift.. sukk..

Bored..

 

Anonymous poster hash: 96d1c...70e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok



Anonymous poster hash: 2413f...8b7
Skrevet

Ring en annen mann da vel ?



Anonymous poster hash: 09cc3...cc7
Skrevet

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Skrevet

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 

Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre.

 

Anonymous poster hash: a3893...1ac

Skrevet

Enkle er ofte det beste, fikse deg selv :P Har du ikke noe i skuffen da jente? Hihihi

Skrevet

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Skrevet

Føler med deg! Mannen har vert på sjøen i 3 uker nå!

 

 

Anonymous poster hash: 9a022...3f9

Skrevet

Oioi,alenemammakort ja..

Hehe, ja må vel ordne det selv ja! :) Men følte bare for å klage meg litt, har ikke så mange å klage til akkurat nå, å mannen dro på jobb kl 14 i dag å kommer ikke hjem før kl 06, da må han sove før han skal på jobb igjen kl 14. Hehe.. vet det ikke er store problemer jeg klager på, meeen.. sukk! :)

 

Anonymous poster hash: 96d1c...70e

Skrevet

 

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 

Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget.

 

Anonymous poster hash: a3893...1ac

Skrevet

Føler med deg! Mannen har vert på sjøen i 3 uker nå!

 

 

Anonymous poster hash: 9a022...3f9

Usj, du har det kanskje litt værre enn meg da ;)

 

Anonymous poster hash: 96d1c...70e

Skrevet

 

 

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 

Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget.

 

Anonymous poster hash: a3893...1ac

 

Er da*

 

Anonymous poster hash: a3893...1ac

Skrevet

 

 

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Skrevet

 

 

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Tenke selv..... Du verden ;)

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

Skrevet

 

 

 

 

Ja det er fryktelig synd på deg..... Hilsen alenemamma.Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 Hvorfor i all verden drar du alenemammakortet fordi HI klager? Alle har lov til å klage iblant. Du har ikke noen større "rett" til dette enn andre. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Er vel mest for å sette tingene litt i perspektiv tenker jeg.Anonymous poster hash: 86daf...7b7
Er det ingenting som blir satt i perspektiv av det innlegget. Anonymous poster hash: a3893...1ac
Tenke selv..... Du verden ;)

 

Anonymous poster hash: 86daf...7b7

 

Var da voldsomt til selvmedlidenhet da

 

Anonymous poster hash: a3893...1ac

Skrevet

Haha, tenk at et uskyldig "klage"innlegg starter en krangel og diskusjon her inne!!!

 

Juhuu!! Er derfor jeg fremdeles holder meg her inne til tross for at samtlige av ungene mine er skolebarn. En ubetalelig underholdningsverdi;)!

 

HI, du får deg nok et saftig nummer når tiden er inne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...