Gå til innhold

Noen som har denne avent babycallen med kamera?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte den for en stund siden, men hadde samme problem og gikk etter noen dager og fikk tilbake pengene. Har kjøpt en annen avent modell hvor mottakerdelen er grønn, vet ikke hva den heter, men den er mye bedre. Jeg hadde også den første (?) avent med kamera hvor kameradelen er som en liten ball, den var best, jeg vet at man kan få tak i den noen steder fortsatt.... Men den du har leverte jeg altså tilbake fordi den var ekstremt dårlig

Anonymous poster hash: 0a038...fda

Skrevet

Ja, denne er dårlig, må stå rolig på samme plass for å virke. Men kjøpte den på nettet så synes det er vanskelig å begynne å sende tilbake for bruker den hver dag. 

HI

Anonymous poster hash: 1841b...85e
Skrevet

http://www.babyshop.no/babycall-video-scd-603

Denne har vi. Virker gjennom etasjeskiller, og kan sitte på utsiden hos naboen uten å miste dekning.

Kjempefornøyd.

Eneste jeg kan si som er negativt er at den har kort batteri tid, men laderledningen er ganske lang, så fungerer jo. :-)

Anonymous poster hash: 5c645...8b0

Skrevet

Er denne vi har nå også..... Fornøyd med den.

Anonymous poster hash: 0a038...fda

Skrevet

Min funker helt tilfredsstillende den.

Anonymous poster hash: bdb55...b9d

Skrevet

Vi har den, fungerer greit her. Men hvis den kommer for nært pc'n så mister den faktisk signalet. Og den har ikke samme rekkevidde utendørs som en babycall som ikke har kamera.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...