Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 I ett år nå har guttungen hatet å pusse tenner. Føler vi har testet alt, og det hele har utviklet seg til en slags 'maktkamp', noe vi ikke liker i det hele tatt. Å synge pusse-sangene (både svenske (far er svensk) og norske), avlede, la han pusse en av oss mens vi pusser han, at vi pusser han først så han - og omvendt osv osv. Men til ingen nytte. Han har vært grei å pusse fra han fikk sine første tenner fire mnd gammel, vi forbereder alltid i den form at vi forteller stadig hva som skal skje "nå skal vi spise kveldsmat å se på barne tv, så skal vi gå på badet å pusse tenner å stelle oss for sengen" noe ala dette ihvertfall, som har funket supert og som funker supert - men han hater å pusse.. Rundt ti mnd skiftet pussingen totalt. Dette er det eneste området som virkelig er gale, ellers er han medgjørlig og flink når det kommer til alt annet. Blir to år straks. Noen med tips annet enn det helt åpenlyse som kan være verdt å prøve på? Anonymous poster hash: 28977...15e
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Her hjelper det å synge noen saftige nord-norske viser. Som "Han Henrik har rømt, han har rømt for å ro, han tåle ikkje syne av kjærringa no....." og viser som det. Da ler hun høyt og tannpussen går som en lek Anonymous poster hash: a25b4...789
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg har vært fæle-mamma når det kommer til tannpuss. Ungen ville ikke, men han måtte. Jeg la meg nesten oppå gutten, måtte virkelig kjempe for å holde både armer og bein rolige, det løsnet for ca. et år siden. Da var han fire år gammel. Nå går pussingen som en lek. Anonymous poster hash: 9b6da...73d
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Ja vi har prøvd masse forskjellige sanger, mest gamle svenske viser med futt i, og favoritt-sangene hans og laget litt show av det. Men det funker bare de to første sekundene så er det rett over til hjerteskjærende skrik igjen. Liker virkelig ikke at dette må taes som en 'kamp' :-/HI Anonymous poster hash: 28977...15e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå