Gå til innhold

primolut - krøll i syklus?


Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har brukt primolut:

 

1) hvor lenge brukte dere det?

 

2) ble eggløsning/mensen forsinket? om det er tilfellet; hvor lenge?

 

takker for alle svar =)



Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?



Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Skrevet

Jeg har brukt det flere ganger. Det lengste har vel vært i ei uke. Som regel ønsker jeg bare og forskyve mensen et par dager. ( om jeg er bedt bort,bytur eller ei aktiv helg.Har en del smerter og blør veldig,så godt og slippe det om det er noen planer)

 

sist gang jeg tok jeg en tab,dagen før jeg ventet mensen (hadde bare 1 tab igjen) tok det ca 5 dager før mensen kom.Så det blir jo litt kluss i syklusen.

Minuset med Primolutt er at når mensen kommer har jeg mye mere smerter enn vanlig.

 

Anonymous poster hash: 9c6e5...a82

Skrevet

er det sånn at jo flere tabletter man tar, desto lengre blir syklusen?



Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Skrevet

Jeg har brukt det flere ganger når jeg har vært i syden 1 uke. Begynte 3 dg før jeg dro (altså forventet mensstart) og tok de hele uken i syden. Får da vanlig mens iløpet av 1 uke etter siste tab.



Anonymous poster hash: b9c38...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...