Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 dere som har brukt primolut: 1) hvor lenge brukte dere det? 2) ble eggløsning/mensen forsinket? om det er tilfellet; hvor lenge? takker for alle svar =) Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 ingen? Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg har brukt det flere ganger. Det lengste har vel vært i ei uke. Som regel ønsker jeg bare og forskyve mensen et par dager. ( om jeg er bedt bort,bytur eller ei aktiv helg.Har en del smerter og blør veldig,så godt og slippe det om det er noen planer) sist gang jeg tok jeg en tab,dagen før jeg ventet mensen (hadde bare 1 tab igjen) tok det ca 5 dager før mensen kom.Så det blir jo litt kluss i syklusen. Minuset med Primolutt er at når mensen kommer har jeg mye mere smerter enn vanlig. Anonymous poster hash: 9c6e5...a82
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 er det sånn at jo flere tabletter man tar, desto lengre blir syklusen? Anonymous poster hash: 501aa...aa0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg har brukt det flere ganger når jeg har vært i syden 1 uke. Begynte 3 dg før jeg dro (altså forventet mensstart) og tok de hele uken i syden. Får da vanlig mens iløpet av 1 uke etter siste tab. Anonymous poster hash: b9c38...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå