Gå til innhold

Er det ok med en "snill" skrikekur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å sitte ved siden av sengen og stryke på babyen og synge eller snakke rolig til den sovner? Babyen vil ikke sovne selv på kvelden men til alle abdre tider går det fint!

Anonymous poster hash: ebce7...08d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Du er der for barnet. Barnet må lære å sovne i senga si, og da blir det gjerne skriking.

Anonymous poster hash: ee8ec...799

Skrevet

Ja selvsagt, så lenge h*n vet du er der, og føler seg trygg, så går jo det helt fint. 

Anonymous poster hash: a88df...706
Skrevet

Selvom babyen bare er 3 mnd?

Anonymous poster hash: adcad...008

Skrevet

Selvom babyen bare er 3 mnd? Anonymous poster hash: adcad...008

Godt poeng...hvor gammel e babyen din, hi? Tenkte automatisk på en på 11 måneder, slik som min

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Nei, det er ikke ok med en baby.  

Skrevet

Jeg synes 3mnd er alt for ungt.

Anonymous poster hash: 3f843...643

Skrevet

Ikke med en på 3 måneder. En som nærmer seg 1 år blir noe annet.

Skrevet

Ikke på en så liten baby!

Anonymous poster hash: fa955...046
Skrevet

Jeg har de siste kveldene sitti ved senga til vesla når hun skal sove. Hun skriker litt med en gang, men holder en hånd på henne, synger og rugger. Hvis hun gråter mer en litt tar jeg henne opp og trøster før jeg legger henne ned igjen. Er 3,5 mnd.

Vil presisere at hun ikke gråter lenge i det hele tatt, og gråter seg ikke bort eller i søvn.

Skrevet

Hun hylskriker aldri bare sutrer og klager når hun legges ned.

Hi

Skrevet

Høres ikke ut som skrikekur i det hele tatt...

Skrevet

Hmm, nei kan kanskje ikke kalles skrikekur. Fikk bare et tips om dette av en venninne så ville høre andres mening. Babyen min vil helst sove på meg og når jeg legger henne ned før hun har sovnet skikkelig blir det ofte litt sutring og gråt.. tenkte at dette kunne være en snill måte og gjøre det på men ser ut aom om de fleste er uenige.

Hi

Skrevet

Er det greit om jeg slår deg bare litt?

Anonymous poster hash: e41a8...6b9

Skrevet

Hvis hun ikke faktisk gråter er det ingen skrikekur, litt sutring vil jeg påstå er normalt. Noen foreldre plukker opp ungen bare de puster litt høyt en gang, andre plukker dem opp først når de gråter. Prøv deg frem og føl på hva du synes er greit selv..

Skrevet

En baby på 3 mnd er ikke intelligent nok til å forstå dette. Det vil bare føre til stresshormoner hos babyen, som igjen er dårlig mot god søvn! Godta at situasjonen er sånn akkurat nå. Ingen dag er lik, det blir bedre. Ungene har perioder hele veien der det "er noe", men så avsluttes det over natta og en ny greie dukker opp.

Anonymous poster hash: 0eda7...466

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...