Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hun blir 4år,trenger tips til aktiviteter. Tenkte vi skal ha flasketuten peker på for å dele ut gavene og fiske godteposer. Flere forslag? Anonymous poster hash: 380d1...bcb
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Rødt og grønt lys er populært. Og danseleken. Da skam de danse og når musikken stopper er det førstemann å sitte på rompa som får premie. Anonymous poster hash: 13f33...4d8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Er de ikke litt små til de lekene tro? Anonymous poster hash: 380d1...bcb
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Nei de er ikke for små.. Var i 4 års bursdag forrige helg med jenta mi. De lekte flasketuten, danse-stopp og stolleken.... Anonymous poster hash: 7f11e...4af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå