Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Skal på mammografi i morgen, fant en kul i ene brystet for måneds tid siden, ble henvist til sykehuset.. Gruer meg mer enn jeg har gruet meg til noe annet på lenge, og jeg er så redd for at det skal være noe galt!! Får man svar med en gang om det ikke er noe, eller må man vente en god stund uansett?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Kan ikke noe om dette, men ønsker deg lykke til og håper på det beste! Anonymous poster hash: 61e86...735
Gjest Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg tok mammografi for noen år siden, og der fant de en kul som det umiddelbart ble tatt biopsi av. Måtte sendes inn og fikk svar etter 1 uke. Var godartet men blei fjernet for det. Aner ikke om det går noen fortere om de "ser" det er farlig kul. Lykkt til forresten!
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Tusen takk for svar og lykkelønskninger Men du fikk svar samme dagen på at det var noe der? Var det privat eller offentlig?
Gjest Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Gjorde det på lokalsykehuset. Først tok jeg vanlige bilder, så ble det UL og deretter tok de biopsien i lokalbedøvelse. Puppen så ut som et fargekart over verden etter noen dager Sprekt! Not.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Okei, da håper jeg det er sånn at om jeg ikke får noe beskjed i morgen, så er alt i skjønneste orden Haha, ja, blir vel gjerne litt farge av å klemme puppen flat og styre med nål inni der!
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Jeg tok først mammografi og ultralyd. Så tok de biopsi. Fikk beskjed om at svaret var klart to-tre dager, de skulle gi lyd fra seg om de fant noe, men vet at enkelte får svar etter to-tre uker.. Dette var for ca 2 mnd siden, har fortsatt ikke hørt noe, så regner med det er i orden.. Anonymous poster hash: db953...d0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå