Gå til innhold

5:2 dietten, hvor mange kalorier spiser dere de andre dagene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De dagene dere ikke faster?

Jeg fastet i forjegår og i går, og i dag har jeg spist 1300 kalorier (skal ikke spise mer for i dag)

Det står jo man kan spise som vanlig, men synes det blir litt mye med 2000kcal når man slanker seg ..

Anonymous poster hash: 65276...78d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Skal man faste to dager på rad da? Ville lagt meg på en 16-1800 kcal de andre dagene. Spiser jeg 2000 legger jeg på meg. Men det sies jo man skal spise vanlig da..

Anonymous poster hash: 0c863...797

Skrevet

2-5000 kcal kanskje. Jeg slanker meg ikke da, men har denne livsstilen likevel fordi da blir jeg ikke oppblåst. Ville ligget oppunder 1800-2000 hvis jeg var deg. Selv spiser jeg aldri så lite som 500, men 700-1000 et par dager i uken.

Skrevet

Husk å ikke faste to dager på rad!

Tror du kan spise omtrent det du vil, som du vanligvis spiser de andre dagene.

Anonymous poster hash: 48ad3...190

Skrevet

Viktig å ikke fate to dager på rad. Da vil du redusere forbrenninga og tære på muskelmasse, så du vil gå ned mer og gjøre kroppen din en stor tjeneste ved å spre disse dagene

Anonymous poster hash: afc1e...d9c
Skrevet

Jeg ligger på ca. 2500, men er såpass aktiv at det går fint.

Anonymous poster hash: 6cc46...2bc

Skrevet

Viktig å ikke fate to dager på rad. Da vil du redusere forbrenninga og tære på muskelmasse, så du vil gå ned mer og gjøre kroppen din en stor tjeneste ved å spre disse dagene

Jeg leste at dietten blir mer effektiv hvis man tar de to fastedagene etter hverandre, men jeg skal sjekke det nærmere.

Skrevet

Jeg leste at dietten blir mer effektiv hvis man tar de to fastedagene etter hverandre, men jeg skal sjekke det nærmere.

Det kan godt være du går ned mer der og da, men når du mister muskler og synker forbrenningen så vil du gå ned mer i lengden av å spre dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...