Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 ..at han ikke lett får følelser for noen. Og du er en han akkurat har begynt å date... Løper man bare andre retning da? Anonymous poster hash: f0a57...5ec
Gustav Klitt Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Da hadde jeg blitt skeptisk, ja. En som er hypp og ikke ute etter å spille spill, sier ikke sånne ting.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 nemlig.. han sa at han sa det fordi han ikke ville at noen skulle bli såret, og at jeg kunne være trygg på at han ville være 100 % ærlig med meg hele tida… Høres litt cocky ut også syntes jeg… Han tok liksom bare kontrollen med den uttalelsen der... hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Ham hadde jeg bare latt seile sin egen sjø Anonymous poster hash: 995b9...35f
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 takk for råd… tror faktisk jeg må velge å si til han at dette ikke kommer til å fungere.. Synd, for ellers virker han virkelig som en oppegående mann. Kunne nok ha falt for han… Men igjen, er jo det som gjør det så altfor skummelt... hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec
Fandens Oldemor Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Han høres ikke så sjarmerende ut når han lirer av seg sånt; høres ut som om han trenger å få dratt beina litt ned mot bakken ;-) Skjønner at det kan være kjipt, men alternativet kan bli kjipere.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 ..at han ikke lett får følelser for noen. Og du er en han akkurat har begynt å date... Løper man bare andre retning da? Anonymous poster hash: f0a57...5ec Nei, hvorfor det? Ville ha tenke at han vil at du skal vite at han enda ikke vet helt hva han føler for deg og ikke kan love noe, og/ eller at du ikke skal ha forventninger om at noe utvikler seg veldig raskt. Men hadde ikke tatt det som et dårlig tegn, bare tenkt at fyren var oppriktig og ærlig. Anonymous poster hash: 7aada...fc0
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Da hadde jeg blitt skeptisk, ja. En som er hypp og ikke ute etter å spille spill, sier ikke sånne ting. nemlig.. han sa at han sa det fordi han ikke ville at noen skulle bli såret, og at jeg kunne være trygg på at han ville være 100 % ærlig med meg hele tida… Høres litt cocky ut også syntes jeg… Han tok liksom bare kontrollen med den uttalelsen der... hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec Tenker han har datet noen tidligere en lengre stund uten å bli helt sikker på følelsene sine, og så blitt anklagd for å ha lurt henne og hørt at han skulle ha sagt fra før, når han sa at han dessverre ikke hadde fått de rette følelsene. Anonymous poster hash: 7aada...fc0
Gustav Klitt Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Da hadde jeg blitt skeptisk, ja. En som er hypp og ikke ute etter å spille spill, sier ikke sånne ting. nemlig.. han sa at han sa det fordi han ikke ville at noen skulle bli såret, og at jeg kunne være trygg på at han ville være 100 % ærlig med meg hele tida… Høres litt cocky ut også syntes jeg… Han tok liksom bare kontrollen med den uttalelsen der... hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec Tenker han har datet noen tidligere en lengre stund uten å bli helt sikker på følelsene sine, og så blitt anklagd for å ha lurt henne og hørt at han skulle ha sagt fra før, når han sa at han dessverre ikke hadde fått de rette følelsene. Anonymous poster hash: 7aada...fc0 Det er liksom i 1/10000000000 tilfeller, da. Får ikke så lett følelser = egentlig bare ute etter sex (eller oppmerksomhet, anerkjennelse, penger, whatever) Vil gjerne at vi skal vente litt med sex, til vi vet at dette er riktig = bitteliten tiss Det er ikke deg jeg ikke stoler på, det er andre menn sine intensjoner jeg ikke stoler på, når jeg ikke er der = kontrollerende sosiopat Osv........
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Jeg får ikke lett følelser for andre. Kan se at det er en stopper, men det betyr ikke at jeg kun er ute etter sex. Det betyr at jeg trenger litt tid, jeg har en liten mur og jeg må bli godt kjent med vedkommende først. Jeg blir sjelden forelsket, men når jeg først blir det så er det med stor storm. Anonymous poster hash: db6b7...84a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Samme her Trenger tid Anonymous poster hash: c50eb...0d0
Virginia. Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Da hadde jeg blitt skeptisk, ja. En som er hypp og ikke ute etter å spille spill, sier ikke sånne ting. nemlig.. han sa at han sa det fordi han ikke ville at noen skulle bli såret, og at jeg kunne være trygg på at han ville være 100 % ærlig med meg hele tida… Høres litt cocky ut også syntes jeg… Han tok liksom bare kontrollen med den uttalelsen der... hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec Tenker han har datet noen tidligere en lengre stund uten å bli helt sikker på følelsene sine, og så blitt anklagd for å ha lurt henne og hørt at han skulle ha sagt fra før, når han sa at han dessverre ikke hadde fått de rette følelsene. Anonymous poster hash: 7aada...fc0 Det er liksom i 1/10000000000 tilfeller, da. Får ikke så lett følelser = egentlig bare ute etter sex (eller oppmerksomhet, anerkjennelse, penger, whatever) Vil gjerne at vi skal vente litt med sex, til vi vet at dette er riktig = bitteliten tiss Det er ikke deg jeg ikke stoler på, det er andre menn sine intensjoner jeg ikke stoler på, når jeg ikke er der = kontrollerende sosiopat Osv........ Jeg tror du overtolker. Spør noen menn hva de tror denne mannen mener HI. Jeg tror de vil svare at de selv ikke hadde ment annet enn akkurat det han sa: At han vanligvis ikke får så lett følelser (men at dette ikke betyr at det ikke kan komme til å skje eller at han kun vil ha et seksuelt forhold).
Virginia. Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Jeg får ikke lett følelser for andre. Kan se at det er en stopper, men det betyr ikke at jeg kun er ute etter sex. Det betyr at jeg trenger litt tid, jeg har en liten mur og jeg må bli godt kjent med vedkommende først. Jeg blir sjelden forelsket, men når jeg først blir det så er det med stor storm. Anonymous poster hash: db6b7...84a Slik er jeg selv også.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 Hi her… jeg er jo også sånn at jeg ikke lett blir forelsket… Poenget her er vel at han sa det til meg! Og på den måten gjorde meg til bitcha si. Jeg har jo en høy mur selv… og den muren vokste i dag kan du si.. Er i tankeboksen nå… en ting er sikkert, jeg må være forsiktig med han her.. Anonymous poster hash: f0a57...5ec
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #16 Skrevet 28. april 2014 Jeg er enig i at det ikke er en sjarmerende uttalelse. Men det kan være at han er veldig redd for å såre deg? Broren min er en sånn person. Han er 30, og sier at han aldri har vært forelsket. Glad i, men ikke lidenskapelig forelsket. Allikevel er det han ønsker seg mest familie med kone og barn. Tror ikke han ville ha sagt noe slikt, til det er han nok litt for sosialt intelligent, men vet også at han er redd for å såre og nærme seg noen på falske premisser. Anonymous poster hash: 8928f...716
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #17 Skrevet 28. april 2014 Jeg har vært skikkelig uheldig med menn da jeg var singel. Og nesten alle av dem jeg har møtt sa at de *ikke ble så fort forelsket *hadde valgt å gå inn i forhold med meg hadde det ikke vært for at eksen, omgivelsene bla bla bla har ødelagt dem *var ikke klare for forhold akkurat da *var så "brent" av fortiden at de ikke torde å gå inn i forhold Vel, etter at jeg avsluttet det tullet de holdt på med så har SAMTLIGE fått seg kjæreste/samboer/barn nesten med en gang. Plutselig kunne de få følelser lynraskt og var klare som et egg for et forhold. så min erfaring er: når en mann virkelig er interessert så driver han ikke og tenker hvorvidt han er klar for et forhold eller ikke, han stuper i det med hender og føtter. Jeg hadde styrt unna en sånn vinglepetter, og i hvert fall ikke hatt sex med ham til han var mer klar på hva han ville. Anonymous poster hash: 4245f...fc9
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #18 Skrevet 28. april 2014 dumme meg hadde sex med han… altfor tidlig, men ... Når det kommer til han og hans følelser så hadde jeg ikke forventa noen følelser nå, en interesse ja, men ikke følelser. Han er veldig sosialt intelligent, noe som gjør hele uttalelsen enda mer skummel… "vennene mine sier jeg burde vært politiker" har han bl.anna sagt.. hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec
Anonym bruker Skrevet 28. april 2014 #19 Skrevet 28. april 2014 dumme meg hadde sex med han… altfor tidlig, men ... Når det kommer til han og hans følelser så hadde jeg ikke forventa noen følelser nå, en interesse ja, men ikke følelser. Han er veldig sosialt intelligent, noe som gjør hele uttalelsen enda mer skummel… "vennene mine sier jeg burde vært politiker" har han bl.anna sagt.. hi Anonymous poster hash: f0a57...5ec Ville spurt ham hvorfor han tar for gitt at du er interessert i at han skal få følelser. Slik du beskriver ham høres han i overkant selvgod ut. Anonymous poster hash: 8928f...716
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå