Gå til innhold

Ang H&M og levere tilbake klær i poser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi kan levere tilbake gamle og brukte klær. Får en rabattkupong per pose

.

Hvor mye er rabatt på? Og hva med klær som er litt ødelagt? Hva med merkelapper med våres navn som sitter godt på osv??

Har så mye klær nå og tenkte det var en lur investering så vi slipper sortere alt og legge ut annonser. Er både voksen og barneklær.

Anonymous poster hash: 0ad2f...f19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det var 25 kroner posen forrige gang de hadde slik innsamling, men jeg visste ikke at de hadde en ny en nå?

Ødelagte klær kaster du selvfølgelig, det er snakk om gjenbruk og ikke å bruke hm som søppeldunk.

Anonymous poster hash: 8047e...711
Skrevet

Tror det var 25 kroner posen forrige gang de hadde slik innsamling, men jeg visste ikke at de hadde en ny en nå?

Ødelagte klær kaster du selvfølgelig, det er snakk om gjenbruk og ikke å bruke hm som søppeldunk.

Jeg bor i Bergen å her reklamerer de for at vi nå kan levere inn brukte klær på H&M

Anonymous poster hash: 88ced...a7c

Skrevet

I artikkelen jeg akkurat postet står det at man kan levere inn både brukte og ødelagte klær, og at man får/fikk en kupong som gir 10% avslag på valgfri vare hos HM. Men dette var en artikkel om en aksjon i februar 2013, så mulig det ikke gjelder nå da.

Skrevet

I artikkelen jeg akkurat postet står det at man kan levere inn både brukte og ødelagte klær, og at man får/fikk en kupong som gir 10% avslag på valgfri vare hos HM. Men dette var en artikkel om en aksjon i februar 2013, så mulig det ikke gjelder nå da.

Jo står ødelagte klær og men spurte dere om dere evnt pleier det? Og gjelder det Fks minus en knapp eller også hull og flekker?

Står at de har begynt med det fast.

H&M som søppel dunk er da latterlig å si. Dette var vel en melding til de som selv har levert inn og vet litt..

Anonymous poster hash: ec075...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...