Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Noen som ikke jobber turnus som sykepleier? Anonymous poster hash: 83384...b99
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Lærer på vgs. Bedriftshelsetjenesten, nav, forsikring Anonymous poster hash: 0a2a5...d0c
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Dagkirurgisk enhet. Anonymous poster hash: 1035e...291
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Legekontor Anonymous poster hash: 7156f...f51
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Assisterende avdelingssykepleier på en somatisk sengepost Anonymous poster hash: 46bcd...c06
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Jobber i forsikringsselskap. Anonymous poster hash: 12444...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå