Gå til innhold

Hodepine og gravid:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 15 uker på vei.

Hele denne uka har jeg vært plaget av sterk hodepine, varierer i styrke om dagen, men den er der hele tiden.

Er dette noe som "følger med"? Jeg tar jo helt avstand fra alt av legemidler, også paracet, men nå begynner jeg å slite her:(

Anonymous poster hash: 2a43e...cd0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan ta paracet. Går helt fint å ta 1000mg x3 hvis det er skikkelig ille. 

Og ja, det følger med for noen.

Anonymous poster hash: 730d9...48f
Skrevet

Tror det desverre er ganske vanlig med hodepine. Ble anbefalt å ta magnesium mot hodepine når jeg gikk gravid :) Det er ikke medisin heller :)

Skrevet

Drikk masse vann og pass på blodtrykket. Og Paracet er helt greit når det er nødvendig:)

Anonymous poster hash: 71a0e...844

Skrevet

å kanskje magnesium funker...takk for tipset:-)

Anonymous poster hash: 2a43e...cd0
Skrevet

Samme her... hatt hodepine i 1 uke nå, må ta paracet for å klare meg gjennom dagen. Er i uke 17 selv. Tror det er vanlig, googlet det en del i går. Håper det går over snart :)

Anonymous poster hash: 64b26...8aa

Skrevet

Jeg hadde ukentlig hodepine de 6 første månedene i svangerskapet.. grusomt. Har tatt paracet kanskje to ganger, klarte ikke å føle at det var trygt nok. Hold ut.. det ble bedre fra 7ende månde ;)

Anonymous poster hash: 52a38...2a3
Skrevet

Dette er andre gang jeg er gravid, begge gangene, i uke 15 har jeg hatt en hodepine jeg ikke har hatt maken til! Første gan tok jeg lite paracet, men denne gangen har jeg kjørt på. Men man vil jo ikke ta mye paracet, det jeg gjorde var at jeg tok en paracet med en gang jeg merket noe, så drakk jeg masse vann. Da slapp jeg unna det verste. Det ble allikevel flere paracet hver dag, i en uke så gikk det over, like brått som drt kom....merkelig....

Skrevet

Jeg slet veldig med det når jeg gikk gravid med gutten. Slappe av, vann, nok mat og en og annen paracet hjalp

Skrevet

Ja, varte i noen uker i begge mine svangerskap før det gikk bort

Anonymous poster hash: 88dbd...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...