Gå til innhold

Synes våren er en vanskelig tid....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle våkner til live. Pappaer er ute med barna sine og barna ser på meg og spør "hvor er pappaen vår?" Synes det er så fryktelig vondt. Det blir bedre utover sommeren, for da er de vant til å se det og spør ikke mer. Men hver vår er det sånn "hvor er pappaen vår?" Hver gang de ser en pappa med sine barn...

Anonymous poster hash: 9afc6...9dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er svaret ditt, da? Det er ikke sikkert ungene opplever det så sårt som du gjør. Unger er ofte veldig aksepterende.

Dere må bare stå i det, vær gjerne lei deg, men få bort all skyldfølelse.

Anonymous poster hash: 9a247...17b

Skrevet

Jeg sier som sant er. Deres pappa er død...

Skrevet

Han vet ikke at stefaren ikke er hans virkelige far, så sånn er det. Det får han vite når han er gammel nok til å forstå at jeg og faren aldri var sammen. 

Anonymous poster hash: b9bde...204
Skrevet

Han vet ikke at stefaren ikke er hans virkelige far, så sånn er det. Det får han vite når han er gammel nok til å forstå at jeg og faren aldri var sammen.

Seriøst???

Anonymous poster hash: 0676f...0c5

Skrevet

Det et jo ditt valg. Men mine barn har ikke noen pappa og jeg savner han hver eneste dag.. Da gjør det ekstra vondt når de spør "hvor er vår pappa". Og det stikker i meg av misunnelse når jeg ser alle som har en pappa..

Skrevet

Er dere aldri ute på vinteren eller ser fedre med barn på vinteren?

Veldig merkelig problemstilling......

Anonymous poster hash: 50d8e...a53
Skrevet

Er dere aldri ute på vinteren eller ser fedre med barn på vinteren?

Veldig merkelig problemstilling......

Anonymous poster hash: 50d8e...a53

Vi et ute hele året. Men hver vår så er vi ute samtidig som alle andre og det er ikke på turer i skogen som vi gjør om vinteren. Vi bor veldig ute på landet og ser sjekden naboene om vinteren. Men om våren dukker alle opp. Fedre som jobber i Hagen med barna sine bla

Skrevet

Seriøst???

Eh, ja? Hvordan ville du forklart for en treåring at han har en annen far enn han vi har bodd med så og si hele livet hans? 

Skrevet

Seriøst???

Eh, ja? Hvordan ville du forklart for en treåring at han har en annen far enn han vi har bodd med så og si hele livet hans?

Forklare det som det er kanskje? At han har en annen far også, ikke verre enn det!

Anonymous poster hash: 75e11...a89

Skrevet

Det har jeg selvsagt fortalt, men han skjønte ikke bæret og pekte bare på stefaren og sa pappa er der. Så det er ikke så lett skjønner du :) Når man ikke har bilder eller noe for å kunne vise hvem personen faktisk er så skal det nok litt til for et lite barn å forstå hva man mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...