Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg prøver å bli litt mer "velstelt", og pynte meg litt mer til hverdags. Så jeg vil begynne å gå med neglelakk litt oftere :-) Men jeg sliter med å finne en som sitter godt uten å skalle av etter en dag.. har ikke noe parfymeri i nærheten, kun lindex, cubus og vita som selger neglelakk her tror jeg. Har de noen gode? Anonymous poster hash: 0fd6b...a01
Ladybird2014 Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Essie! Mye bedre enn de jeg har fra H&M f.eks. Bruker du en overlakk i tillegg er den enda mer holdbar:) PS! Bruk hansker når du er i kontakt med f.eks Zalo. Dette sliter på alle lakker, uansett kvalitet. Og jeg vil ikke anbefale shell-lakk. Sitter bom fast og neglene blir slitt av all aceton mm man trenger for å fjerne den.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Cell 2000 er vist det nye Tror de selges i vita. Har pløyd igjennom alt som er av neglelakker og ingen slår denne. Den sitter som støpt i tillegg til at den hjelper neglene å bli hardere og tåle mer. les litt om den absolutt verdt prisen! Anonymous poster hash: 06649...aef
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Cell 2000 er vist det nye Tror de selges i vita. Har pløyd igjennom alt som er av neglelakker og ingen slår denne. Den sitter som støpt i tillegg til at den hjelper neglene å bli hardere og tåle mer. les litt om den absolutt verdt prisen! Anonymous poster hash: 06649...aef Micro cell heter den visst** http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-903967.aspx finnes i flere farger Anonymous poster hash: 06649...aef
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 O.P.I synes jeg sitter godt...ellers er jo max faktor veldig bra....jeg har alt mulig, så jeg bruker alt... har i overkant mange negllakker..... Anonymous poster hash: 93d03...ca8
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Max Factor sine er bra og sitter godt. Selges i Vita og kleskjeder. Anonymous poster hash: 68011...5d3
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Superfornøyd med Lumene. Kjøpt på Vita. Anonymous poster hash: 585b5...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå