Gå til innhold

Dere som slanker dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal dere ned? Hvilke metoder bruker dere? gå tur?

Bare fyll på mer :-)

Anonymous poster hash: 6cc4c...b74
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst ned mellom 25-30 kilo og jeg trener mer, spiser ikke godterier for det er ikke noe kroppen min trenger, men jeg unner meg herved proteinbarer. Gå tur gjør jeg daglig, men skal man virkelig ned i vekt anbefaler jeg trening gjerne organisert!

Anonymous poster hash: 8567f...0af
Skrevet (endret)

5 kg frå første graviditet og 8 kg frå andre å ta av, så 13 kg må av før hausten. Er 3 kg over øvre grense for normalvekt også, så det er ikkje rein forfengelighet heller. Det økonomiske aspektet er at alle dei finaste og dyraste kleda mine er i str 38, og eg for tida er nærmare 42 :(

Endret av ★
Skrevet

Skal ned 10 kg til, bruker sunn fornuft (lav kalori) og går lange turer/zumba/styrke trening :-)

Skrevet

Hva er råd og motivasjonen ;) til en som trenger å fjerne fett som har "landet" på hoftene og rumpa?? :)

Skrevet

Skal ned 20-25 kg, da jeg startet skulle jeg ned 40-45, så jeg er på god vei :)

Hvordan jeg gjør det? På den eneste måten som virker 100 %, spiser mindre og beveger meg mer ;)

Skrevet

Jeg skal ned 8 kg. Jeg drakk masse cola og spiste veldig usunt før så nå har jeg nesten kuttet ut sukker.

Frokost og snacks består av frukt eller grønnsaker, lunsj er salat og til middag spiser jeg salat ved siden av evt litt middag ved siden av salaten.

Jeg nekter meg ikke noe mat, men ved å spise regelmessig så er ikke søtsuget så sterkt som man skulle tro ellers så spiser jeg når jeg er sulten og stopper når jeg er mett..

Jeg har et mål om å være i aktivitet 1 time pr dag om det er gåturer, styrketrening, sykling har ikke noe å si bare det er noe jeg har lyst til å gjøre.

Det er nå 14 dager, 3 kg og 5 cm siden jeg begynte livsstilendringen :laugh:

Anonymous poster hash: 7b9fc...ad8
Skrevet

Hva er råd og motivasjonen ;) til en som trenger å fjerne fett som har "landet" på hoftene og rumpa?? :)

Mitt tips er å ikkje vente på motivasjon. Berre lag ei plan og gjennomfør. Motivasjonen kan komme etterkvart, sjølv blir eg motivert av resultat.
Skrevet

Jeg lever på lavkarbo. Nesten ketogent. Kan ikke trene, men prøver å bruke kroppen litt hver dag. Helst gå en tur. 

Håper jeg klarer å gå ned 16-20 kilo, men skal ikke klage om jeg klarer 15 heller. Alt mer hadde vært himmelsk :D 

Skrevet

Vil ned 8kg. Da blir jeg fornøyd. Og håper magen blir litt mer stram av det også (etter to KS) jeg har bestilt ny treningsbukse, som ikke kostet allverden , men vil også skaffe meg pulsklokke. Litt for motivasjon også. Er det lurt ?

Anonymous poster hash: 61db0...aaa

Skrevet

Vil ned 4 kg til. Har allerede gått ned 5 kg. Har kuttet sukker og brød, og trener.

Skrevet

Vil ned 4 kg til. Har allerede gått ned 5 kg. Har kuttet sukker og brød, og trener.

Hvor lang tid har du brukt på de 5?:)

Skrevet

Ca 3 uker, men vekten har stagnert nå de siste 2 ukene.

Skrevet

3 uker på 5kg? Wow du er flink! Skal ned 8 kg og er av den som trenger å se noen resultater raskt for å fortsette. Har kuttet brød, pasta. Ris. Ja alt slik. Flere gode tips til en trengende sjel? :)

Anonymous poster hash: 61db0...aaa

Skrevet

3 uker på 5kg? Wow du er flink! Skal ned 8 kg og er av den som trenger å se noen resultater raskt for å fortsette. Har kuttet brød, pasta. Ris. Ja alt slik. Flere gode tips til en trengende sjel? :)Anonymous poster hash: 61db0...aaa

Takk:) Jeg er faktisk overrasket hvor mye det hadde å si å kutte sukker og brød. Veldig motiverende å se vekta gå nedover. Trenger det når smågodtposen roper på meg. Jeg prøver også å spise oftere og mindre porsjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...