Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Jeg søkte for noen uker siden om kontantstøtte, min datter fyller 1 år i mai, og vi skal ha henne hjemme i juni og juli, før hun begynner i barnehage i august, vi har fått plass. Jeg skrev ikke i søknaden at hun har fått plass, skulle jeg gjort det? Jeg tenkte at jeg kunne si i fra til NAV ila juli om at hun begynner i august, holder det? Anonymous poster hash: a076e...6bd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Hadde jeg vært deg hadde jeg levert inn papirene på at når hun har oppstart i barehagen så raskt som mulig, de tar en kopi og stemper begge levert/motatt med dato og signatur på mottat, ta godt vare "beviset" på at det er levert. mini ble 1 år i juni for i 2011 og skulle starte i barnehagen i august samma år. Jeg skrev det to plasser i søknaden og leverte papiret i fra barnehagen. dette ble stemplet og jeg dobbelt sjekket dette i starten av august. ALIKEVELL greide de å betale ut for mye kontant støtte. Også beskylde meg for å ikke ha gitt god nok informasjon. Noe jeg faktisk fikk beklager for, etter at jeg sende klage brev på måte jeg ble behandlet på, standard brev eller ikke, det var ikke ok. Jeg ba om en faktura for å betale dette tilbake med en gang, noe jeg ikke fikk før det hadde gått et år. Da jeg ringte NAV sentalt for å få vite hvordan dette skjedde sa de bare at noen hadde trykt på en feil knapp. For så å få kjeft fordi jeg måtte jo forstå at jeg måtte betale dette tilbake, alt dette etter at jeg hadde for nte gang bedt om en faktura for å betale tilbake. Ble litt rot her nå, men håper du skjønner hva jeg skal frem til. Anonymous poster hash: 0a1f9...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå