Bustetroll Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Elsk: - Sol sommer og baby i kjole (Som er litt slitsomt også, for det blir mye oppmerksomhet) - Parkliv både i går og i dag- Ryddet og vasket litt- Har ballong! (Elsk for Mimi, så elsk for meg) Hat: - Jeg får aldri fred - Alt tar lang tid - Jeg har ikke ryddet og vasket nok- Helgen har fått alt for fort- Jeg har ingen kjoler
frk Nilsen Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Elsk Shortsvær i dag og God kaffe Fått tatt unna 2 maskiner klær allerede Skal sette med ut i solen med mer kaffe og en bok Ut på tur senere i dag Hat Burde vært inne og fått orden i rotet, og vasket huset. Pga fine været og litt for aktiv hverdag har det kun fått litt støvsuging og kattevask. Men det forsvinner ikke med det første så skal nyte dagen ute i stede! Busetroll: Hvilken str bruker du? Har vel et par kjoler som jeg ikke bruker som du kan få
Gjest Kira Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Alt er elsk (bortsett fra en visdomstann som verker og forhåpentligvis ligger i søpla hos tannlegen i morgen). Glade barn, sol, is og tur på Plantebørsen etterpå
Bustetroll Skrevet 27. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2014 Elsk Shortsvær i dag og God kaffe Fått tatt unna 2 maskiner klær allerede Skal sette med ut i solen med mer kaffe og en bok Ut på tur senere i dag Hat Burde vært inne og fått orden i rotet, og vasket huset. Pga fine været og litt for aktiv hverdag har det kun fått litt støvsuging og kattevask. Men det forsvinner ikke med det første så skal nyte dagen ute i stede! Busetroll: Hvilken str bruker du? Har vel et par kjoler som jeg ikke bruker som du kan få ooh? Jeg bruker vel M/38 - spørs litt hvordan det er i størrelsen, men sånn cirkus der.
sug lut Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Elsk: Oppe før hele verden og lang sakte tur Jord under neglene Blomster i mengder på balkongen,13 stemor (de hadde noen utrolig vakre lyseblå og hvite) og en enorm lysende blå forglemmegei og nykjøpte pelargonier (de siste skal inn igjen til natta) Kaffe og ibux Antrekk: solkrem, stygg shorts og bh, ikkehår, solkremblankt tryne og magefett og det kunne ikke brydd meg mindre Ingen planer hele dagen Hat: Verkekroppen Samme som frk Nilsen - må støvsuge og vaske ordentlig og tørke støv og fylle/tømme oppvaska og kaste returpapir og returglass før uka tar overhånd. Men det kan vente noen timer ennå, sånt er passe når man blir metta av sola.
frk Nilsen Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Elsk Shortsvær i dag og God kaffe Fått tatt unna 2 maskiner klær allerede Skal sette med ut i solen med mer kaffe og en bok Ut på tur senere i dag Hat Burde vært inne og fått orden i rotet, og vasket huset. Pga fine været og litt for aktiv hverdag har det kun fått litt støvsuging og kattevask. Men det forsvinner ikke med det første så skal nyte dagen ute i stede! Busetroll: Hvilken str bruker du? Har vel et par kjoler som jeg ikke bruker som du kan få ooh? Jeg bruker vel M/38 - spørs litt hvordan det er i størrelsen, men sånn cirkus der. Da spørs det, er vel mer str telt det jeg kan tilby men jeg skal se om det er noe i den scalaen der
Bustetroll Skrevet 27. april 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2014 Elsk Shortsvær i dag og God kaffe Fått tatt unna 2 maskiner klær allerede Skal sette med ut i solen med mer kaffe og en bok Ut på tur senere i dag Hat Burde vært inne og fått orden i rotet, og vasket huset. Pga fine været og litt for aktiv hverdag har det kun fått litt støvsuging og kattevask. Men det forsvinner ikke med det første så skal nyte dagen ute i stede! Busetroll: Hvilken str bruker du? Har vel et par kjoler som jeg ikke bruker som du kan få ooh? Jeg bruker vel M/38 - spørs litt hvordan det er i størrelsen, men sånn cirkus der. Da spørs det, er vel mer str telt det jeg kan tilby men jeg skal se om det er noe i den scalaen der kan fint bruke 40 også, spesielt nå som jeg har lagt på meg 7 kg....................
Gjest beef sister Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Elsk - Jeg er uthvilt! - Farvel til min perfekte svigermor og hei til EUs hovedstad - Bare glad, ikke engang litt trist - Medisiner som funker Hat - Jeg er ikke klar for eksamen i juni. Og orker heller ikke å gjøre meg klar. - Drømmer jeg ikke vil ha om natten - Ja, jeg avslutter med at jeg nå sølte en hel brusboks over Macen til mannen min. Faen! Nå må jeg vaske opp og se om den lever...
Ugl@ ruger... Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Elsk: Fine jenta mi som er 7 år i dag, på denne tida for 7 år sia hadde jeg nok aldri trodd jeg kom til å sitte godt gravid på 7 års dagen til nurket jeg hadde i armene mine, overlykkelig over å være ferdig med graviditeter...haha... Nytt soverom og ny herlig seng, flytta inn på nyrommet i går etter en hektisk dag med shopping, nedvask av rom og montering av seng. Avrunda dagen i går med et langt deilig bad i stampen, godt for en sliten vordende mor med bekkenløsning. Note to self, kjøpe ny filterpumpe til stampen så vi kan nyte bad litt oftere med mindre arbeid. Sola skinner, sommerkjolen er på og vi får familie på besøk litt senere som skal være med på feiringa. Veldig glad vi har utsatt barneselskapet til neste helg. Hat: ingen i dag bortsett fra all pappembalasjen etter gårsdagen....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2014 #11 Skrevet 27. april 2014 Gratulerer med dagen til Ugleungen! Elsk: -Sol -Mini på bedringens vei- dvs, han kan leke korte økter for seg selv og ikke _bare_ bo oppå mamma, og han prater mer enn han griner. Pottetett enda, men har iallefall holdt på maten til nå- skulle bare mangle, siden alt er kjørt i stavmikser til suppekonsistens. -Eldste og mann på vei hjem, etter en koselig helg på hytta. - Kost meg med tvn for meg selv i helga, og til og med rukket å vaske og støvsuge her, samt tømt skittentøyskurven, dusjet og lakket negler. Hat: -Mini enda ikke så frisk at vi kan fyke rundt på tur ute, så sola har jeg bare sett gjennom vinduet. - Jeg har spist på meg 2 kg på 2 dager. Er nok mye skit som kommer kjapt ut, bokstavelig talt, men sukk.. - Altfor mye å gjøre på jobb imorra. - Lyst på mer sjokolade - Pms
Gjest beef sister Skrevet 27. april 2014 #12 Skrevet 27. april 2014 Hvis noen lurer på om det går helt fint å søle en hel brusboks på tastaturet til en Mac, så kan jeg informere om at det ikke går særlig bra, dessverre. Og hvis man tror at det går greit fordi det ikke er ens egen pc og eget arbeid, vil jeg anbefale dere å søle på en datamaskin som er eid av en som har en annen utdannelse enn dere, så dere ikke må hjelpe til med å rette opp skaden.
sug lut Skrevet 27. april 2014 #13 Skrevet 27. april 2014 Hvis noen lurer på om det går helt fint å søle en hel brusboks på tastaturet til en Mac, så kan jeg informere om at det ikke går særlig bra, dessverre. Og hvis man tror at det går greit fordi det ikke er ens egen pc og eget arbeid, vil jeg anbefale dere å søle på en datamaskin som er eid av en som har en annen utdannelse enn dere, så dere ikke må hjelpe til med å rette opp skaden. Å helsike....
frk Nilsen Skrevet 27. april 2014 #14 Skrevet 27. april 2014 (endret) Elsk Shortsvær i dag og God kaffe Fått tatt unna 2 maskiner klær allerede Skal sette med ut i solen med mer kaffe og en bok Ut på tur senere i dag Hat Burde vært inne og fått orden i rotet, og vasket huset. Pga fine været og litt for aktiv hverdag har det kun fått litt støvsuging og kattevask. Men det forsvinner ikke med det første så skal nyte dagen ute i stede! Busetroll: Hvilken str bruker du? Har vel et par kjoler som jeg ikke bruker som du kan få ooh? Jeg bruker vel M/38 - spørs litt hvordan det er i størrelsen, men sånn cirkus der. Da spørs det, er vel mer str telt det jeg kan tilby men jeg skal se om det er noe i den scalaen der kan fint bruke 40 også, spesielt nå som jeg har lagt på meg 7 kg.................... Har et par i L som jeg ikke bruker, de er dine om du vil Den ene er det ikke så farlig om er litt stor, den er faktisk finest da. Den andre kan sikkert syes inn om du har skills Send meg PM om du vil ha dem, så skal jeg prøve å rekke å få sendt dem så du har kjole til kjolefredag Endret 27. april 2014 av frk Nilsen
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. april 2014 #15 Skrevet 27. april 2014 Hat at Helga er slutt Jeg har solkrem i øynene til tross for at jeg ikke har smurt meg idag Skole, lekser og treninger starter igjen imorgen Jeg prøvde å skrive og lagre dette innlegget 3 ganger på vei hjem på div ferjekaier på vei hjem Stygg migrene idag Må planlegge barneselskap på fredag
Superdolly Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Elsk: En hel helg med fantastisk vær. Jeg har brukt nevnte finvær til å sitte ute i solen, strikke masse og få farge. Mannen har vært i Tyskland, kommer hjem i natt. Har gått lange turer med hunden. Har hatt tidenes mest avslappende helg. Uka som kommer inneholder faktisk to fridager! (To, fordi jeg jobber deltid og derfor uansett har en dag fri i uka.) På onsdag treffer jeg studenten igjen (mitt eldste barn). Hat: Yngste har hodepineanfall igjen! Men har nå gudskjelov sovnet. Stakkars liten... Mannen er ikke hjemme (men kommer snart).
Ugl@ ruger... Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Har litt hat: det faktum at det er kjipe værmeldinger for kommende uke, kaldt surt vær. Må ringe Skatteetaten i morgen...kommer til å ta timesvis sikkert... Bekkenet har slått seg skikkelig vrangt etter alt jeg har styra med i dag og ikke minst i går. Ikke finner jeg krykkene mine heller og lurer på hvordan i helvete jeg skal komme meg rundt i morra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå