Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hei. Har begynt i ny jobb for en mnd siden. Stillingen er perfekt for meg, desverre så er arbeidsmiljøet ILLE... Nå er det sånn at jeg bare går å venter på september og permisjonsstart, gruer til hver arbeidsdag. Fortalte dette til jordmor på siste kontroll, og hun mente at jeg kunne skrives over på svangerskapspenger om et par mnd hvis det psykososiale på arbeidsplassen ikke bedret seg. Har ingen mulighet til å få meg ny jobb nå, da det ikke er noen stillinger ledige i mitt nærområde, og kan ikke slutte heller. Så spørsmålet er vel egentlig, har du eller noen du kjenner blitt skrevet på svangerskapspenger grunnet ille arbeidsmiljø? Føler kanskje jeg ikke har så mye rett på det siden jeg ikke er fysisk syk... Hva sier man evt til de som lurer på hvorfor? Ønsker ikke å spre dritt om arbeidsplassen... (samme som i 2.trimester) Anonymous poster hash: 3753b...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå