Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Hvilken farge, sort eller hvit? Hun er 8 år og skal ha på rondastakk og rutaliv Anonymous poster hash: dbfef...c20
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Ingen ? Anonymous poster hash: dbfef...c20
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Ville gått for knestrømper. Det kan bli fryktelig varmt! Farge? Aner ikke. Anonymous poster hash: de8fe...c5c
Superdolly Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Sjekk op hva voksne som har denne bunaden bruker, og sats på det samme.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Har alltid brukt hvit bomullstrømpebukse til datteren min Anonymous poster hash: 74a23...783
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Siden hun er såpass stor, så ville jeg brukt svart. Svart er den fargen voksne også skal bruke til rondastakken.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Takk, da blir det sort :-) Anonymous poster hash: dbfef...c20
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Her på Sunnmøre er det hvit eller rød til barn, sort er for de som er gift
Gjest Hercule Poirot Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Her på Sunnmøre er det hvit eller rød til barn, sort er for de som er gift Men her er det snakk om en Gudbrandsdalsdrakt, og da er det svart som gjelder. Hvit på små barn, men en 8-åring er ikke liten.
Appelsinpiken Skrevet 27. april 2014 #10 Skrevet 27. april 2014 Var derfor jeg presiserte at dette gjaldt en annen plass. Noen sa se hva de voksne gjør, men her gjelder ikke det samme for barn som voksne, så gikk igrunn utifra at det gjaldt flere plasser enn her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå