oslofrk Skrevet 27. april 2014 #1 Skrevet 27. april 2014 Lillesprell jobber og presser, men sliter med resultatene.. Jeg gir grøt/grønnsaker/frukt og ammer og hun har alltid hatt treg mage, men nå er det blitt verre. Har begynt med en skje maltekstrakt i grøten og tilbyr vann ofte, men ser ikke ut til at det hjelper. Tips og råd taes i not med stor takk!
Bonanza Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Hjemmelagd aprikospure funket bra her, eller sviskepure. Fungerer sikkert bra om du kjøper det ferdig også Lykke til!
oslofrk Skrevet 27. april 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2014 Ah - det glemte jeg å si - hun linker dessverre ikke sviskepuree..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Duphalac, det hjalp veldig på vår sønn på 5 mndr. Anonymous poster hash: 2a572...0f3
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Gi 2-3 ml laktulose for å komme over det verste. Malt kan gjøre magen hennes verre så det ville jeg kuttet ut igjen. Min baby slet også med treg mage og hun hadde god effekt av hjemmelaget sviske- eller aprikosmos og knuste linfrø i grøten Nå er grovt brød og biola et must her i huset
Ragna_Rekkverk Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Ville holdt meg langt unna banan og gulrøtter! Pærer og svisker fungerer bra:) Hos oss fungerte det med avocado, men vet ikke om det er vanlig..
oslofrk Skrevet 30. april 2014 Forfatter #9 Skrevet 30. april 2014 Tusen takk for svar! Skal roe litt ned på bananer og satse på svisk, bær og linfrø 😜
Hellinor Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 Mine barn blir alltid trege i magen ved innføring av fast føde, og denne gangen (erfaren 3-barnsmor ) har jeg pøst på med sviske -eller aprikosmos forebyggende etter hvert eneste måltid. Funker som bare det, aprikos aller best faktisk. Hell i kasserolle, dekk med vann og kok i 10 minutter. Mos sammen med kokevannet med stavmikser, evt spe m mer vann. Frys ned så har du lager. Prøver også å inngå for mye grøt (nok en gang for dag) synes det ofte er den som er synderen (og banan). Gir heller et måltid med most avokado+frukt, metter godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå