Gå til innhold

Teste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har de siste mnd gått opp en del i vekt. Har fått skikkelig "gravid"-mage. Når jeg ser meg i speilet ser det ut som at jeg er 6-7 mnd på veg. Det er ikke tull en gang.

 

Nå har det seg slik at jeg har begynnt å tenke at hva om jeg er gravid...

 

Jeg har kobberspiral som har sittet i ca 3 år, og jeg har hatt vanlig mens hver mnd. Så er jo egentlig helt teit å tenke slik. Men alikevel greier jeg ikke å slippe tanken...

 

Andre som har vert i samme situasjon?

 

Føler det blir kjempe teit å kjøpe test når jeg egentlig ikke tror jeg er gravid, men så ligger tanken å gnager.. Tørr ikke å si til mannen at jeg tenker på det en gang. Jeg skal ikke ha flere barn, og føler jeg har nok med de vi har. Så er ikke ønsketenkning.

 

Hehehe. Måtte bare få det ut. Føler meg så teit.

 

Anonymous poster hash: c4b90...6df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Test du, eneste måten å få svar. Eller vent på evt fødsel ;)

Da jeg var i en periode jeg hadde panikk for å få flere barn så testet jeg når jeg trodde jeg kunne være gravid. Kjøpte meg billigtester på nett så det ikke kostet så mye og ingen visste det ;)

Skrevet

Tusen takk for svar.

 

Kanskje jeg skulle bestille tester på nett ja. Det var lurt. Jeg er jo sikkert ikke gravid. Har nok bare lagt på meg alt for mye.

 

Tar meg i å kjenne etter bevegelser. Uff, så teit jeg er.

 

H.i

 

Anonymous poster hash: c4b90...6df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...