Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Ingen annen grunn til det enn at jeg syntes det var flaut å gå til legen å spørre som ung. Har klart meg på kondom og sikre perioder. Ingen abort. Fått barna jeg vil ha, ene som "uhell" og andre som planlagt. Har vært seksuelt aktiv i 20 år, og nå er jeg nok for gammel til å få tenker jeg Anonymous poster hash: 7f785...8a6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #2 Skrevet 27. april 2014 Jeg har aldri brukt p - piller, på grunn av at de ikke skulle kombineres med andre medisiner jeg har tatt. Har vært seksuelt aktiv i 20 år, bare basert på sikre perioder. Ingen aborter, og alle 3 barna er veldig planlagt. Anonymous poster hash: 1964d...fa3 Anonymous poster hash: 1964d...fa3
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg har aldri tatt p-piller men har vært i gjennom 3 aborter. Den ene aborten var uønsket Har et nydelig uplanlagt barn Aldri brukt kondom heller. Begynte med spiral etter 10 år som sexuell aktiv. Nå bruker jeg p-sprøyte og vil ikke ha sex en gang. Anonymous poster hash: c6d45...733
Tjofsen Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Rekker opp hånda. Er skeptisk til hormoner, så har aldri villet prøve det. Bruker kondom og sikre perioder. Har ett barn. Etter et evt barn nr to kommer mannen til å sterilisere seg.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Er 35 og aldri brukt p-pille eller annet- er også skeptisk til slikt. Aldri hatt abort heller. Har ett barn og det var planlagt:-) Bestandig hoppet av i svingen eller "brukt" sikre perioder- og noen ganger kondom. Anonymous poster hash: 0c56c...568
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Aldri brukt p-piller Synes det er greit med minst mulig hormonell påvirkning på kroppen Anonymous poster hash: 3f2bb...9f6
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Aldri brukt og aldri kommer til å gjøre det. Anonymous poster hash: 91577...f64
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Har heller aldri brukt og kommer ikke til å bruke hormonprevensjon! Har to nydelige unger. Bruker kondom og sikre perioder. Hvorfor tror dere så mange katter på p-piller får kreft? Mista ei svigerinne i brystkreft for noen år siden. Fikk kreft i forbindelse med pilleslutt og graviditet... Altså store hormonelle omveltninger i kroppen.. Styrer unna det jeg kan Anonymous poster hash: 2acfe...52a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå