LiveLoveShine Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Finns det stor risk för spontanabort? Plz, trenger råd og nåra goda tips💖
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Du bør følges tettere opp av lege slik at du får tilpasset medisineringen din om nødvendig. Men du får sikkert flere svar i morgen - er flere som er gode på lavt stoffskifte her inne. Anonymous poster hash: 3223b...9ca
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Jeg hadde oppfølging av spesialist på stoffskifte under mine 3 svangerskap. Hyppigere kontroll hos han, og oftere blodprøve. Alt gikk greit. I det ene svangerskapet måtte jeg øke dosen på medisineringen litt, men i de andre 2 holdt det med samme dosering på medisinering. Alle 3 barna var litt slappe de første dagene etter fødselen, før deres egen skjoldbruskkjertel startet produksjon av de nødvendige hormonene, men dette ble fulgt opp med blodprøver. Anonymous poster hash: e631d...b10 Anonymous poster hash: e631d...b10
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Har et velregulert lavt stoffskifte, to barn. Kun ekstra prøver hos fastlegen min for å sjekke nivåene. Ikke større sjangs for abort. Bestill time hos legen din for blodprøver. Ingen grunn til panikk.. Anonymous poster hash: 877b3...156
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Jeg har også lavt stoffskifte, så lenge verdiene dine er innenfor normalområdet skal det ikke ha noe å si.. Det er ikke økt sjanse for spontanabort om du er godt regulert. Jeg tok hyppigere blodprøver under svangerskapet og måtte øke dosen underveis. Anonymous poster hash: bac90...ebc
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Jeg har to barn og har gått på Levaxin Aldri tenkt tanken at det skulle være farlig Anonymous poster hash: 9f863...8f2
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Jeg har fått diagnosen og behandling etter svangerskap nr to. Barna er heldigvis friske og fine, men jeg var helt ødelagt etter svangerskapene. Vet i dag at de med LS skal ha god oppfølging og mulig øke dose i svangerskapene. Dessverre vet leger generelt lite om LS og mindre om LS i svangerskap. Bor du nær Bergen ville jeg bedt om henvisning til Vågen Spesialistsenter. Lykke til med den lille! Anonymous poster hash: a6da5...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå