Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Kan politiet kreve at han selger og flytter? Anonymous poster hash: f6238...c85
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Har du klaget på det da? Har du ringt politiet når de bråker mellom kl 23 og 07? Anonymous poster hash: e5178...664
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #3 Skrevet 27. april 2014 Du kan ringe politiet uansett når det er på døgnet. Det er ikke lov å terrorisere naboer med støy. Føler med deg. Lykke til! Anonymous poster hash: 5a238...241
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Du kan ringe politiet uansett når det er på døgnet. Det er ikke lov å terrorisere naboer med støy. Føler med deg. Lykke til! Anonymous poster hash: 5a238...241
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Kjære vene,enkelte bør tåle mer Anonymous poster hash: 7de24...754
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #6 Skrevet 27. april 2014 Kjære vene,enkelte bør tåle mer Anonymous poster hash: 7de24...754 Enkelte bør utvikle empati. Anonymous poster hash: 5a238...241
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #7 Skrevet 27. april 2014 Du kan ringe politiet uansett når det er på døgnet. Det er ikke lov å terrorisere naboer med støy. Føler med deg. Lykke til! Anonymous poster hash: 5a238...241 Hva med kontinuerlig roping og hyl fra barn på trampoline ol da? Fra kl er 0700 på morgenen til kl er 2100 på kvelden. Kan jeg ringe politiet når jeg blir terrorisert av dette hver en jævlig dag fra tidlig vår til sen høst? Umulig å sitte ute og føre en normal samtale... I tillegg til naboen over som starter storrengjøring hver lørdags morgen kl 0700, med støvsuger og flytting av møbler...? Også har vi naboen under som holder på med oppussing. Men, siden han er i full jobb får han ikke satt i gang før på kvelden. Så her starter kompresoren, spikerpistolen, gjerdingssaga og drikken kl 1900 på kvelden og holder det gående... Eller alle de som skal starte opp motordrevne hageredskaper fra kl 0700 hver helg... Kan jeg ringe politiet for dette også? Eller er det bare hunde min som bjeffer når babyen til naboen skal sove, eller at jeg spiller musikk som skal kunne defineres som terrorisme av et nabolag? Ser den med støy mellom 2300-0700. Dette er lovregulert. Men, utover dette bør man være såpass voksen at plages man så sier man fra på en hyggelig måte... Veit ikke om du følger med i nyhetene, men politiet har meir en nok å sette fingrene i som det er... Anonymous poster hash: b8fd7...e6b
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #8 Skrevet 27. april 2014 Du kan ringe politiet uansett når det er på døgnet. Det er ikke lov å terrorisere naboer med støy. Føler med deg. Lykke til! Anonymous poster hash: 5a238...241 Hva med kontinuerlig roping og hyl fra barn på trampoline ol da? Fra kl er 0700 på morgenen til kl er 2100 på kvelden. Kan jeg ringe politiet når jeg blir terrorisert av dette hver en jævlig dag fra tidlig vår til sen høst? Umulig å sitte ute og føre en normal samtale... I tillegg til naboen over som starter storrengjøring hver lørdags morgen kl 0700, med støvsuger og flytting av møbler...? Også har vi naboen under som holder på med oppussing. Men, siden han er i full jobb får han ikke satt i gang før på kvelden. Så her starter kompresoren, spikerpistolen, gjerdingssaga og drikken kl 1900 på kvelden og holder det gående... Eller alle de som skal starte opp motordrevne hageredskaper fra kl 0700 hver helg... Kan jeg ringe politiet for dette også? Eller er det bare hunde min som bjeffer når babyen til naboen skal sove, eller at jeg spiller musikk som skal kunne defineres som terrorisme av et nabolag? Ser den med støy mellom 2300-0700. Dette er lovregulert. Men, utover dette bør man være såpass voksen at plages man så sier man fra på en hyggelig måte... Veit ikke om du følger med i nyhetene, men politiet har meir en nok å sette fingrene i som det er... Anonymous poster hash: b8fd7...e6b Det var DRILLEN som startet ikke DRIKKEN 😜 Anonymous poster hash: b8fd7...e6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå