Gå til innhold

Hva mener dere om dette da jenter ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

La barn være barn så lenge som mulig tenker jeg..

Dette var spesielt!

Skrevet

Huff, dette blir jo bare trist.

Det er vel en måte å prøve å skaffe seg kunder for fremtiden - økonomien styrer og kynismen rår.

Barn skal ikke få være barn, barn skal bli pengemaskiner for de som har noe å selge...

Anonymous poster hash: 393cb...9b8
Skrevet

Synes det er helt greit men koselig med vanlige bursdagsselskaper også. Det har blitt veldig mange som legger mye penger i bursdagsfeiringene og det kan virke ekskluderende. Jeg har gjort det selv også men synes egentlig at tradisjonelle bursdagsferinger blir vel så morsomme for barna. I forhold til det med spa så tar jeg ofte med et eller to av barna når jeg selv er på spa og da har vi det veldig ok med felles massasje/ hudpleie el og en avslappende stund sammen. Barna mine simpelthen elsker å være på spa;)

Skrevet

Dette er ikke noe jeg reagerer på. Det er vel ikke noe annerledes enn disse "mor og datter" spabehandligene som tilbys.

Anonymous poster hash: 230a9...73b

Skrevet

Herregud for en kjedelig barnebursdag.. Hadde de vært 14 så hadde det vært noe annet. Men altså, vil man at barna skal bli minivoksne, selvsentrerte og overfladiske? Nei hurra for barnebursdag med kake, fisking av godteri, utelek og film sier nå jeg.. Er ikke halve stasen å besøke hverandre, leke på rommet og ha selskapsleker i finkjolen? Aaalt var mye bedre før ;)

Skrevet

Dette var bare trist

Anonymous poster hash: 14bb9...9af
Skrevet

Åh herregud , trist og tragisk. Mye var bettre før ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...