Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Hei! Som det står over så sliter jeg med ufrivillig vekttap, og lurer på om noen har noen gode råd?Jeg fikk mitt første barn i oktober. Veide 65 kilo når jeg ble gravid, og gikk kun opp 5,5 kg mens jeg var gravid. Er 170 cm høy så vil ikke si jeg var spesielt tjukk/stor før jeg ble gravid. Uansett, nå har det gått seks mnd siden junior kom til verden og jeg veier kun 57 kg. Jeg ammer ikke, sover hele natten, trener som vanlig, spiser fem måltider hver dag (alle måltider er veid opp for å prøve å gå opp i vekt) og vekten bare raser ned. Jeg har mistet de flotte puppene mine (jeg var så stolt av puppene mine), formene er helt borte og ingen klesplagg sitter som det skal. Jeg blir så lei meg når jeg ser meg i speilet for JEG er jo borte. Jeg ser rett og slett syk ut. Dette er forresten ikke noe "si til meg at jeg er fin" innlegg, men et desperat ønske om råd. Har prøvd å kontakte legen, men da fikk jeg bare beskjed om å vente til junior var ni mnd for da hadde kroppen gått tilbake til normalen.. Kan da umulig være normalt å gå ned så mye ufrivillig?Beklager for rotete innlegg og mye skrivefeil, men håper dere skjønner hva som står Anonymous poster hash: 3860c...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå