Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Jeg hadde første dag av siste mens 27.2, men jeg har de siste månedene hatt lange sykluser (opp til 49 dager). Jeg kjenner kroppen min godt, og er 99% sikker på at jeg hadde eggløsning 19.3, men siste dag vi hadde sex den måneden var 15.3. Muligens bra kvalitet på mannens produkt der altså.. Det betyr jo egentlig ingenting, men for en kontrollfrik er det godt å vite hvor landet ligger. Hva skal jeg gå ut fra? Første dag i siste mens eller eggløsning? Anonymous poster hash: ad8cf...3c1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Hadde gått ut i fra eggløsning om jeg var deg, siden du er såpass sikker. Ikke like lett å beregne fra mens om du har veldig ujevn syklus antar jeg? Hvor mange dager forskjell utgjør det for deg (orker ikke regne på dette, men antar du har gjort det selv)? Sex fire dager før eggløsning kan funke fint, det Anonymous poster hash: de6cf...9a6
Sienna85 Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Hei :-) utifra eggløsning 19 mars er du 7+4 uker i dag, med termin 13 desember. Regner man fra første dag siste mens er du 8+3. Jeg ville gått ut i fra eggløsning da du regnes som 2 uker på vei den dagen. Mer nøyaktig målinger får du ved ultralyd :-) tips: vi har en desember gruppe under 1 trimester. Kom å join oss der da vel :-) og grattis med spire i magen :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #4 Skrevet 27. april 2014 Man trenger ikke å ha sex på selve eggløsningsdagen for å bli gravid. Jeg hadde eggløsning den 10 i en måned. Ifølge ordinær ul ble den flyttet 2 dager til den 12 ( siden de flyttet terminen 2 dager tilbake). Vi hadde sex den 7 eller 8. Spermen holder i ca 6 dager Anonymous poster hash: f5663...f4a
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #5 Skrevet 27. april 2014 Tusen takk for svar! Da går jeg utfra eggløsning. Jeg kommer til desembergruppa, takk for invitasjon! Anonymous poster hash: ad8cf...3c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå