Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Som overskriften sier så er jeg i uke 28 og har vonde kynnere. Kan våkne midt på natten av at magen står i en stram "tut" mot høyre (alltid mot høyre).. Det er vondt, kjennes nesten ut som om magen har vakuumpakket barnet, at den har lite plass eller hva man skal si? Skal sies at jeg har ett stort barn i magen, den er visstnok 1660 gram nå da jeg var 28 uker og 2 dager på vei. Hvis jeg får orgasme strammer magen seg med en gang. Hvis jeg er oppe og går (butikken, tur etc etc) så kommer kynnerne med en gang. Ligger jeg på ryggen i senga (flatt) så kommer kynnerne.. Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å "hamle opp" med dette? Anonymous poster hash: a963f...877
Von Hertelhofen Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Har du prøvd magnesium? Hvis ikke kan du spørre jordmor om du kan ta det? Det kan virke muskelavslappende.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Nei, det har jeg ikke prøvd ,.. Skal ta det opp med legen til uken takk for tips Anonymous poster hash: a963f...877
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå