Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Går det ann å trene opp balansen? Tre åringen min kan ramle og snofle selv på flat mark, ofte går han sjanglete og plutselig snofler han i egne ben. Han har prøvd storesøster sin gamle balansesykkel litt, men behersker den ikke selv om vi prøver å holde han. Kan liksom ikke se for meg at han behersker tohjulssykkel noe gang;-) Ikke kjekt når han er så "klønete" Anonymous poster hash: a1818...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå