Gå til innhold

Jobbe i permisjonen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg jobbe noen dager i mnd, helt sånn tilfeldige dager, mens jeg har fødselspermisjon? Skal selvfølgelig si fra til nav hvilke dager jeg har jobbet, dersom jeg kan.

Det er bare enkelte dager og noen lørdager som blir aktuelt, ikke noe fast..

Er dette mulig?

Anonymous poster hash: e1453...8c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må søke om det, minst 6 uker i forveien.

Men når jeg ikke vet hvilke dager det er da, før dagen er der?

Skrevet

Du må søke om det, minst 6 uker i forveien.

Men når jeg ikke vet hvilke dager det er da, før dagen er der?

Da må du søke om å jobbe slik (minst 6 uker før) og det er ikke alltid de godtar dette (min saksbehandler godtok KUN faste dager), men noen får godkjent slik at de kan sende meldekort hver 14. dag.

Ok, takk for svar;)

Skrevet

Her har du fått litt feile svar ser jeg.

Det er riktig at du må søke i god tid i forveien, men du trenger ikke å oppgi hvilke sager du skal jobbe, kun prosentsats du jobber i en gitt periode. Si du f.eks skal jobbe fra 1 oktober til 31 oktober og og skal jobbe en dag hver helg, da blir det en 20 % stilling (hvis du har en hel arbeidsdag) den måneden. Du får da forlenget permisjonen din med tilsvarende mange dager.

Du trenger ikke å sende meldekort når du skal jobbr gradert i permisjonen. Meldekort er det kun de som mottar dagpenger og aap som sender.

Anonymous poster hash: 4d39b...1c9

Skrevet

Her har du fått litt feile svar ser jeg.

Det er riktig at du må søke i god tid i forveien, men du trenger ikke å oppgi hvilke sager du skal jobbe, kun prosentsats du jobber i en gitt periode. Si du f.eks skal jobbe fra 1 oktober til 31 oktober og og skal jobbe en dag hver helg, da blir det en 20 % stilling (hvis du har en hel arbeidsdag) den måneden. Du får da forlenget permisjonen din med tilsvarende mange dager.

Du trenger ikke å sende meldekort når du skal jobbr gradert i permisjonen. Meldekort er det kun de som mottar dagpenger og aap som sender.

Anonymous poster hash: 4d39b...1c9

Dette er det riktige svaret, du har fått feil over. Ikke noe meldekort når du skal jobbe gradert. Jeg jobber f eks en dag i uken og det er prosentsatsen NAV vil ha da.

Anonymous poster hash: 0b785...9a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...