Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Har funnet en gull gutt nå Og nå er jeg livredd for å miste han Han er på byn nå og jeg er livredd for at han roter med andre Hvordan skal jeg klare å tenke positivt?? Han har ikke svart på meldingene mine i kveld Anonymous poster hash: 96d63...9f0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 hvis du ikke stoler på han vet du nok innerst inne at han ikke er noen gull gutt Anonymous poster hash: 2e5f8...ff9
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Jeg stoler på han Men jeg er redd Hi Anonymous poster hash: 96d63...9f0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Hvis han er den gullgutten du sier så må du velge å stole på ham! Ikke send mange meldinger til ham nå når han er ute. Du skriver at du har sendt flere meldinger til ham, det kan bli for mye såsant det ikke er noe viktig du trenger svar på. Ha litt is i magen. Er han så god som du tror så roter han IKKE med andre. Ikke la redselen gjøre at du begynner å prøve å sjekke hva han gjør, være kontrollerende osv. Anonymous poster hash: 57428...841
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Takk Skal prøve å sove nå Hi Anonymous poster hash: 96d63...9f0
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Hvorfor er dere ikke sammen på byen da? Anonymous poster hash: c944e...abb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #7 Skrevet 26. april 2014 Jeg vet hvordan det er å ha det sånn.. men uansett hvor stor fristelsen er så IKKE send ham flere meldinger! Det gjør bare at de mannfolkene blir oppgitt, stresset eller "går lei", og du vil ikke få det noe bedre.. Jobb med deg selv. Si til deg selv at du kan stole på ham (og kan du ikke det så har det ikke noe å si hvordan du oppfører deg, annet enn at du ødelegger ting om det ikke er grunn til å være redd for at noe skal skje) og ta en dag om gangen så skal du se at det blir lettere etter hvert Anonymous poster hash: 75fa5...5f1
Pengetreet Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Du bør prøve å unngå å la han betale prisen for dine dårlige erfaringer. Sender du han flere meldinger mens han er ute for å ha det gøy, så risikerer du å kvele han. Å stole på han er et valg du må ta.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #9 Skrevet 27. april 2014 Jeg er ikke i samme by som han nemlig Jeg la meg og da jeg sto opp i dagtidlig så hadde han sendt meg flere meldinger ig prøvd å ringe Hi Anonymous poster hash: 96d63...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå