Gå til innhold

Vet mannen din om at du onanerer alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vet du om din mann gjør det, altså innrømmer dere dette ovenfor hverandre eller snakker dere ikke om slik?

Anonymous poster hash: 001a0...c85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig.. Helt naturlig er det ikke?

Skrevet

Jeg gjør det svært sjeldent, da i dusjen, uten at han vet om det. Mannen gjør det ofte, gjerne hvis ikke jeg orker sex eller og onanere han ;-)

Anonymous poster hash: 8fcb3...32f

Skrevet

Jeg har aldri onanert.

Anonymous poster hash: a2e82...4d5

Skrevet

Haha, ja det regner jeg med at han vet.

Tror nok heller han hadde blitt overrasket om jeg gjorde det med publikum ;)

Skrevet

Ja ;) det vet vi begge om hverandre. Sundt & godt ;)

Anonymous poster hash: 3e116...e24

Skrevet

Vi er åpne om det.

Anonymous poster hash: 8b3d0...007

Skrevet

Hm..vet sannelig ikke helt, jeg onanerer sjelden når han er hjemme, han vet jeg gjør det når han er borte og han har fortalt meg han mest gjør det i dusjen når han er på jobb for blir minst griseri da..

Jeg tror egentlig ikke han gjør det når han er hjemme, vi har ofte sex da.. Han jobber mye borte.

Anonymous poster hash: 4f05a...d8f
Skrevet

aner ikke om han gjør det, ser ikke helt når det skulle vært. Han vet at jeg gjør det. Snakker ikke noe om det nei, annet enn når jeg klager på null sex og at det er kjedelig på egenhånd alltid!

Anonymous poster hash: b2377...3d6
Skrevet

Ja, det vet han. Og skal jeg være skikkelig "teit", og onanerer når han er på foretningsreise o.l, ringer jeg å sier til han at jeg har koset meg litt ;)

Anonymous poster hash: 54e59...8b5

Skrevet

Selvfølgelig. Hvis han er for mett til å knulle så legger jeg meg på senga og gjør jobben selv.

Ellers hver dag når han er borte på jobb i 5 uker. Visste dere at de som får orgasme hver dag ser 10 år yngre ut enn de som ikke gjør det? ;-)

Anonymous poster hash: 915c1...03f
Skrevet

Selvsagt....det er jo en naturlig og sunn del av seksualiteten. Ikke bare vet han, han forsyner meg støtt med " hjelpemidler" til formålet også.

Skrevet

Vi har ett veldig åpent sexliv. (snakker ikke om å ha andre personer med eller slikt da) men i forhold til å snakke om ting, hva man liker eller ikke liker.. Vi utforsker litt med sexleketøy av forskjellig art, og synes i grunnen bare at dette er morsomt :)

Jeg onanerer når jeg føler for det, samme gjelder for han.. Kan omså gjøre det i senga etter han er sovnet.. Han gjør det nok mest i dusjen , men ikke så ofte, da vi har ett veldig aktivt sexliv.. ;) 

Anonymous poster hash: b7210...5a2
Skrevet

Vi prater sjeldent om det, men vi vet at vi gjør det. Jeg gjør det oftere enn han, men forteller han aldri at jeg gjør det.

Det hender ofte at jeg kjapt onanerer etter sex når jeg ikke har fått utløsning under samleie. Han er da på do.

Anonymous poster hash: 567c7...18a

Skrevet

Jupp, forteller det vanligvis ;)

Skrevet

Det gjør han og han bryr seg ikke. Jeg bryr meg ikke om han gjør det heller.

Anonymous poster hash: 3f3f6...70a

Skrevet

Vi er veldig åpne om det. Jeg gjør det daglig når han er på bortreist på jobb, og jeg vet at han gjør det like ofte. Nå når jeg har gått gravid så har han ikke klart å hatt sex...det blir feil for han. Dette har vært veldig sårt for meg..for jeg savner så inderlig den nærkontakten. Men han har omtrent skygget banen disse 8 mndene.. Jeg har sagt at han må bare ronke ivei, men vennligst ikke la tskjorta/sokken eller hva det nå enn er han bruker ligge ved siden av senga etterpå..fordi jeg blir så utrolig lei meg. Da jeg også vil ha litt kos!! Har påpekt dette mange ganger, og mint han på dette..men alikevell klarer han å glemme det!! Jeg synes det er det minste han kan gjøre, å hive det til vask, slik at jeg slipper å se det. Men neida..vanskelig å huske det gitt. :/

Bare vent til dette svangerskapet er over!!! Gleder meg til sex igjen!!! :fnise:

Anonymous poster hash: 552ca...60e
Skrevet

Mannen her er ikke interessert i sex så han skjønner jo at jeg må få det ut på en eller annen måte :) jeg vet ikke om han gjør det.

Anonymous poster hash: 6917d...9e3

Skrevet

Ja. Men jeg har ikke meldeplikt, så det er sjelden han vet akkurat når og hvordan :P

Skrevet

Nei han vet ikke at jeg gjør det en gang i blant.

Jeg lurer meg også til en ekstra orgasme nr 2 eller 3, når han er på do etter sex. Tenner litt at han ikke vet :D

Nevnte jeg hadde gjort det for ca 7-8 år siden, da ble han sjalu og jeg fikk følelsen av at han mente jeg var utro. Så er ikke gira på å bli tatt i å gjøre det :P 

Han runker ikke, men vil gjerne ha sex hver dag om han hadde fått lov. Det orker jeg ikke altså etter 2 tiår :D

Anonymous poster hash: fcb17...a74
Skrevet

Melder ikke fra om når og hvor ofte det skjer, men han vet jo at jeg har et par vibrerende venner som får komme ut og leke litt av og til.

Hvor ofte han onanerer selv aner jeg ikke. Han synes det er flaut å snakke om, så jeg gidder ikke legge meg borti det.

Skrevet

Fikk meg på noen tanker dere nå. Hadde lagt meg før mannen. Men i stedet for å gjøre noe alene, ba jeg han komme opp, og nå har vi kost oss sammen. Takk for inspirasjonen ;)

Anonymous poster hash: bdb85...250

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...