Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Urnorske foreldre. Synspunkter ? Anonymous poster hash: 2c079...ed2
Superdolly Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Personlig synes jeg det er langt bedre enn alle disse å-jeg-er-så-ultrahipp-og-se-hva-jeg-har-klart-å-finne-på-navnene som jeg ser stadig flere av. Det fungerer som navn, og det går an å uttale det uten at foreldrene må legge ved en lydfil til dåpsattesten.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige? Anonymous poster hash: e0e5d...acc
skjotta Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige? Anonymous poster hash: e0e5d...acc jeg foretrekker norsk uttalelse. Engelsk uttalelse forbinder jeg med "jaded" som betyr "kynisk".
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Liker det ikke... Anonymous poster hash: 278fc...7e1
Light of my life Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige? Anonymous poster hash: e0e5d...acc jeg foretrekker norsk uttalelse. Engelsk uttalelse forbinder jeg med "jaded" som betyr "kynisk". Eh, Jaded betyr ikke kynisk.... Syntes Jade er pent på engelsk,men ikke på norsk; blir litt sånn jade/jada/jøde.... Ikke heldig.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Husker at hun ene som var med i unge mødre-litt eldre, hadde kalt opp jenta si for chanelle! Syntes bare der var helt usmakelig og på styr, men hei, smaken er som baken Anonymous poster hash: bfbd6...bfd
skjotta Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige? Anonymous poster hash: e0e5d...acc jeg foretrekker norsk uttalelse. Engelsk uttalelse forbinder jeg med "jaded" som betyr "kynisk".Eh, Jaded betyr ikke kynisk.... Syntes Jade er pent på engelsk,men ikke på norsk; blir litt sånn jade/jada/jøde.... Ikke heldig. haha! Jeg blandet ;-) men "sløvet, trøtt, utkjørt" er ikke heller noe å trakte etter.
Hjertefru Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige?Anonymous poster hash: e0e5d...acc jeg foretrekker norsk uttalelse. Engelsk uttalelse forbinder jeg med "jaded" som betyr "kynisk". Eh, Jaded betyr ikke kynisk.... Syntes Jade er pent på engelsk,men ikke på norsk; blir litt sånn jade/jada/jøde.... Ikke heldig. Enig!
Light of my life Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Som i ja-h-de? Jeg kjenner to, men de er engelskspråklige og uttaler det "djeid". Engelsk djeid er penere, men enstavelsesnavn er kanskje litt kjedelige? Anonymous poster hash: e0e5d...acc jeg foretrekker norsk uttalelse. Engelsk uttalelse forbinder jeg med "jaded" som betyr "kynisk".Eh, Jaded betyr ikke kynisk.... Syntes Jade er pent på engelsk,men ikke på norsk; blir litt sånn jade/jada/jøde.... Ikke heldig. haha! Jeg blandet ;-) men "sløvet, trøtt, utkjørt" er ikke heller noe å trakte etter. Ha ha, sant det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå