Gå til innhold

Ble helt satt ut av en mor med baby idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk forbi en mor idag som satt med ungen sin på maks 2 i vognen .. Ungen satt og smitta på en kjærlighet på pinne mens mor satt og trykka på mobilen sin mens hun røyka. Ungen satt mitt i all røyken .. Ble helt satt ut, og var nesten på vei bort, men noe i meg stoppet meg .. Nå angrer jeg.. Sitter å tenker på han lille gutten.. Faen ass !!!! Hva hadde dere gjort ?

Anonymous poster hash: 3cb06...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist jeg startet en lignende tråd, fikk jeg mye hets fordi jeg ikke hadde noe med det å gjøre! opplevde det samme som du skriver her, bare at det var en nyfødt beby i en handlevogn!

Anonymous poster hash: 25b3f...616

Skrevet

Jeg ble mest fasinert av at du kaller et barn på 2 for en baby...

Skrevet

Du har faktisk ikke noe med det!!!

Anonymous poster hash: ee87f...020

Skrevet

Desverre så er det slik at ikke alle foreldre tar kloke valg for seg selv og sine barn. Jeg hadde også reagert negativt på dette, men hadde aldri sagt noe. Hadde det vært en situasjon som var alvorlig og som gjaldt omsorgssvikt så hadde jeg ikke nølt med å ta affære. Du får håpe at noen i denne morens omgangskrets tar en prat med henne om at det hun gjør er skadelig for barnet.

Skrevet

Jeg hadde sagt noe. Å la et barn sitte i røyken er ikke bra og et lite barn kan ikke si fra selv. Da får andre voksne faktisk være voksne og si fra på barnets vegne.

Barn har RETT på et røykfritt miljø og det er alle sitt ansvar!

Anonymous poster hash: 5b8f5...5aa
Skrevet

Noe av det værste jeg vet er folk som røyker når de er gravid og i nærheten av barna! De er så sinnsykt egoistiske at de ikke skulle hatt barn !

Anonymous poster hash: 0e9a2...96d

Skrevet

Uff, desverre er det mange mødre som overhodet ikke tenker over hva de gjør eller hva de utsetter babyene/barna sine for. Greit at man personlig ikke har noe med det, men jeg forstår at man blir både provosert og synes synd i den lille. men hva kan man gjøre? når de står slik ute.. hva tror du de gjør hjemme? :S 

Anonymous poster hash: 41d97...16b
Skrevet

Noe av det værste jeg vet er folk som røyker når de er gravid og i nærheten av barna! De er så sinnsykt egoistiske at de ikke skulle hatt barn !

Anonymous poster hash: 0e9a2...96d

ja, huff. Sist jeg var i byen så jeg ei dame som stod og sladra med ei nennine mens barnevogna stod rett ved en bil i kø (på tomgang) babyen pustet inn all den eksosen! Skulle jo ha ringt barnevernet, men tenkte de ville nok slite med å finne denne dama siden der går så mange damer med barnevogner langs bilkøene i byen i rushtiden.

Anonymous poster hash: af80e...075

Skrevet

Men så har jo faktisk barn rett på en røykfri tilværelse, og selv om det er en lov som ikke gir straff så er det allikevel voksne sitt ansvar at barna slipper å være passive røykere!

Skrevet

Hadde sett akkurat så lenge og passe sjokkert på vekselsvis henne og røyken og babyen at hun tok tegninga... Av og til er ord overflødige. Og om hun spurte hva jeg glodde på ville jeg bare sagt at jeg måtte bare se to ganger på om det faktisk var tilfelle at hun røyka rett på ungen sin. Hadde hun blitt forbanna da hadde jeg beklaget og sagt at det selvfølgelig ikke var min sak eller mitt barns lunger, så hun må bare styre slik hun vil.

Skrevet

les en gang til før du blir så kjepphøy.

Anonymous poster hash: 3cee5...1e3

Skrevet

Jeg fatter ikke hva som feiler sånne folk. Herregud så egoistisk. Om hun absolutt skal røyke kan hun gjøre det vekke fra barnet. Tenk å la barnet puste inn røyken når hun vet hvor skadelig det kan være. Forferdelig egoistiske og dårlige foreldre.

Skrevet

les en gang til før du blir så kjepphøy.

trenger ikke. Kan den utenatt. Inkludert "MAX 2 år" og "smitta på en kjærlighet" babyer smitter ikke på kjærligheter. De er heller ikke max 2 år.

Det står baby i overskriften for å få flest mulig og sterkest mulig reaksjoner. I resten av posten heter det "ungen".

Skrevet

Har aldri opplevd akkurat det før, men når jeg ser feite barn med enda fritere foreldre sitte å trøkke i både seg og unga is, brus og burger, da ser jeg lenge på dem med avsky i blikket. Kan ikke gjøre annet enn å håpe at de i det minste forstår at jeg misliker det de gjør.

Anonymous poster hash: 5a422...ffe

Skrevet

Helt greit å si fra. Hun begår lovbrudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...