Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 I følge lifesum (appen) skal jeg ha i meg1354kcal om dagen de dagene jeg ikke trener. Jeg er 173 cm høy og veier ca 69kg. Tenker meg ned til 65kg. Når jeg registrerte min daglige aktivitet vurderte jeg den til å være lav pga kontorjobb. Men så har jeg tre små som gjør at jeg sitter lite på rumpa etter jobb og til leggetid. Jeg lurer derfor på om dette er rett mengde? Jeg går ned i vekt, men slik som idag (uten trening), er jeg sulten! Men så har jeg overskredet kcal bruket litt og er usikker på om jeg bør spise kveldsmat. Har ingen planer om å drive noen ekstremdiett, men synes det funker best når jeg faktisk registrerer maten. Blir bare litt usikker på om den anbefalte mengden er litt lav? Noen tanker? Anonymous poster hash: faa87...3eb
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 Du er jo liten, så jeg synes ikke det høres så lite ut. Er jo naturlig at du er mer sulten enn normalt i begynnelsen. Spis heller mer mat med lavere kcalinnhold, så føler du deg mett. Anonymous poster hash: bb8e5...775
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Hehe, er nok ikke liten, men sånn passe stor kropp som må klargjøres for et par uker i bikini om ikke lenge Mener jeg spiste mer den tid jeg brukte vektklubben, derfor jeg er litt usikker. Synes også at jeg spiser en del mindre enn andre har på sine menyer her inne. Anonymous poster hash: faa87...3eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå