Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #1 Skrevet 26. april 2014 Om man skal jogge blir det da under running eller walkingkategorien? Og har det noe å si for forbrente kalorier? Er ikke god på å jogge, men tenkte å ta en liten tur, (har spist for mange kalorier )men ble så usikker da jogging ikke stod som alternativ. Anonymous poster hash: 63797...7b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #2 Skrevet 26. april 2014 HA-HA-HA.... Jeg leste overskriften din som Runke-per-spørsmål Forstod virkelig ikke et kvekk når du begynte å snakke om jogging Har ingen peiling på det du spør om - men morsomt var det Anonymous poster hash: 4c89f...236
piranha Skrevet 26. april 2014 #3 Skrevet 26. april 2014 Må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva du spør om....Jeg har åpenbart vært her inne for lenge (og mye), for jeg trodde også det var et runkespørsmål
Honningmelon Skrevet 26. april 2014 #4 Skrevet 26. april 2014 Jeg tolket det også som at det var et spørsmål om runking
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #5 Skrevet 26. april 2014 Hehehe har lest feil jeg også her inne når noen har skrevet runkeeper i overskrifta Anonymous poster hash: 63797...7b1
Nullstress;) Skrevet 26. april 2014 #6 Skrevet 26. april 2014 Haha, jeg trodde også dette var et smp om runking
Soon to be mum Skrevet 26. april 2014 #8 Skrevet 26. april 2014 Jeg ville tatt det som 'running'. Det er ikke veldig stor forskjell så vidt jeg har sett. Selv driver jeg med speedwalking, men tar det også under 'running' da jeg har observer at jeg fpr raskere enn noen av mine runkeeper-venner jogger... ☺️
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #9 Skrevet 26. april 2014 Hahaha, gikk inn på tråden KUN for og forvente meg noe om runking, skjønte fint lite da jeg begynte og lese om jogging,hahaha :-) Anonymous poster hash: d0f3a...cab
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #10 Skrevet 26. april 2014 Jeg også ble skuffet da jeg gikk inn Hehe Anonymous poster hash: e1490...e6d
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #11 Skrevet 26. april 2014 Tror du må følge opp med et runkespørsmål her HI :-) Var mange som ble skuffa nå,hehehehe :-) Anonymous poster hash: d0f3a...cab
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #12 Skrevet 26. april 2014 Jeg legger det under løping. Tør ikke svare deg 100% ang kalori telling. Men, tror ikke det har noe å si for den hva du velger. Grunnen til at jeg velger løping når jeg jogger og gå når jeg, ja du veit går 😊, er for å kunne følge med på tider og hastigheter. Enkelte ruter går jeg, og her prøver jeg å gå så raskt som jeg klarer. Har jeg da en dag der kroppen er med, så klarer jeg kanskje å slå tidligere rekorder. Dette får jeg ikke med å jogge også på gå innstillingen. Når du sier jogging så regner jeg med at du på lik linje med meg har en intensjon med å komme lengst mulig på kortest mulig tid. Da har du oftest en rute du på forhånd har valgt deg ut. Hadde du klart å "løpt" hele den ruta hadde du nok gjort deg. Derfor definerer jeg løping og jogging som det samme. Håper dette var til litt hjelp. Kos deg ned Runke Per du 😜 Anonymous poster hash: 3f192...625
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #13 Skrevet 26. april 2014 Hahaha takk for svar. Og beklager så mye til dere skuffede som trodde dette var helt noe annet. Ble bare rask gange istede. ;-) Men siden dere forventet dere et runke-per spørsmål så kommer et: Om Per sitter å runker, hvor mange kalorier tror dere han forbrenner iløpet av ti minutter??? runking var nemlig ikke en alternativ på aktivitetslisten Anonymous poster hash: 63797...7b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #14 Skrevet 26. april 2014 Hahaha takk for svar. Og beklager så mye til dere skuffede som trodde dette var helt noe annet. Ble bare rask gange istede. ;-) Men siden dere forventet dere et runke-per spørsmål så kommer et: Om Per sitter å runker, hvor mange kalorier tror dere han forbrenner iløpet av ti minutter??? runking var nemlig ikke en alternativ på aktivitetslisten Anonymous poster hash: 63797...7b1 Ha-ha! Hvor mange kalorier han forbrenner kommer trolig av lengden på utstyret (hvor stor armbevegelsen blir) og hastigheten hans Anonymous poster hash: 4c89f...236
Anonym bruker Skrevet 26. april 2014 #15 Skrevet 26. april 2014 H Hahaha takk for svar. Og beklager så mye til dere skuffede som trodde dette var helt noe annet. Ble bare rask gange istede. ;-)Men siden dere forventet dere et runke-per spørsmål så kommer et:Om Per sitter å runker, hvor mange kalorier tror dere han forbrenner iløpet av ti minutter??? runking var nemlig ikke en alternativ på aktivitetslisten Anonymous poster hash: 63797...7b1 Ha-ha! Hvor mange kalorier han forbrenner kommer trolig av lengden på utstyret (hvor stor armbevegelsen blir) og hastigheten hans Anonymous poster hash: 4c89f...236 Hihihih, knegg ;-) Anonymous poster hash: d0f3a...cab
Anonym bruker Skrevet 27. april 2014 #16 Skrevet 27. april 2014 Du velger running. Det er tre valg på hastighet du kan velge. Minutter på kilometer. Har du valgt feil kan du redigere det etterpå men det må du gjøre via Internett og ikke på appen. Anonymous poster hash: 83752...08f
___ Skrevet 27. april 2014 #17 Skrevet 27. april 2014 Når du går har du hele tiden en fot i bakken. Hvis du løper er du litt i luften for hvert skritt. Det krever ekstra energi. Jogging er bare sakte løping mens for eksempel speedwalking er rask gange. Farten har også betydning for hvor mye du forbrenner, men den beregner programmet når du legger inn tid og distanse eller registrerer det automatisk.
Odine! Skrevet 27. april 2014 #18 Skrevet 27. april 2014 Jeg så en gang ei tegning - tror det var Karsten Volle(Fakta fra verden)- der det ble foreslått å drive et kraftverk ved hjelp av onanerende tenåringer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå