Gå til innhold

leopardbukser!

Anbefalte innlegg

Skrevet

din mening. var på kapphal idag å der var det ribba.

både på stor avdeling og vanlig.

så populært altså?

Anonymous poster hash: ba0df...c21

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å huff!

Min mening (og den teller selvfølgelig mer enn alle andres) er at de aller, aller fleste bør begrense animal print til tilbehør, og at om man på død og liv må ha noe i animal print bør kvaliteten være såpass at det iallefall ikke er å få tak i på lindex, kappahl og slike butikker.

Det samme gjelder forresten for produkter i gull eller sølv.

Så vet du det.

Anonymous poster hash: df11b...e13

Skrevet

Er jo in i vår :) animalprint all the way :P

Skrevet

har masse dyre print jeg.

bruker ikke alt på en gang selvsagt:-p

syns det er rå stilig:-)

Skrevet

Syns det er utrolig tacky og grøsser når jeg ser det.. Men enig i første anonym her..skal man absolutt ha det så bør det være accesories og ikke å finne på kjedebutikker..

Skrevet

Gidamei så pripne dere damer er her inne da ;) Kjøpte meg leopardbukse i fjor sommer, og bruker den av og til, har da enkelt tilbehør som en sort topp ;) I dag har jeg faktisk en leopardsinglet i glatt stoff! Kjøpt på en kjedebutikk som vero moda! Herremin altså, dette er sååååååååååå tacky ;)

Anonymous poster hash: 1197d...f47
Skrevet

Gidamei så pripne dere damer er her inne da ;) Kjøpte meg leopardbukse i fjor sommer, og bruker den av og til, har da enkelt tilbehør som en sort topp ;) I dag har jeg faktisk en leopardsinglet i glatt stoff! Kjøpt på en kjedebutikk som vero moda! Herremin altså, dette er sååååååååååå tacky ;)

Må man være prippen for å mislike laopardprint? Jeg bruker masse penger på klær og er absolutt ikke prippen eller kjedelig i klesveien men leopardprint får du ikke på meg.. Gyselig!

Skrevet

Dyreprint er tacky, min mening :)

Skrevet

Så man er prippen når man ikke er enig med deg? Gjelder det alt eller bare klær?

Helvete fryser til is før jeg tar på meg et klesplagg med dyremønster - så får jeg være prippen da ;)

Det er sjelden jeg ser noen som kommer unna med leopardbukser med 'æren i behold' - men hver sin smak, heldigvis.

Skrevet

I like it, and I wear it.

Har bl.a flere bukser med leopardprint, og digger de alle.

Jeg vet akkurat hvor grensa mellom kult og røsky-tacky går ;)

Anonymous poster hash: dbe9b...6b5

Skrevet

Helvete fryser til is før jeg tar på meg et klesplagg med dyremønster - så får jeg være prippen da ;)

Det er sjelden jeg ser noen som kommer unna med leopardbukser med 'æren i behold' - men hver sin smak, heldigvis.

Signerer denne helhjertet. 

Skrevet

Må man være prippen for å mislike laopardprint? Jeg bruker masse penger på klær og er absolutt ikke prippen eller kjedelig i klesveien men leopardprint får du ikke på meg.. Gyselig!

Hun siktet vel til det mennesket som skrev at kvaliteten måtte være bedre enn at det kunne bli kjøpt på kjedebutikker. Jeg er enig i at man er smått fin på det om man absolutt må opp i dyrere prisklasser for at det skal være godt nok.

Selv synes jeg det kan være kult med dyreprint, men i små mengder. Det er også ganske få som ser bra ut i det.

Skrevet

Jeg får ikke til dyreprint og synes at det på mange ser ganske tacky ut, men synes også at det er noen som får det til å se veldig stilig ut. Jeg har ei veninne som ser veldig stilig ut i dyreprint, hun bruker det på en elegant måte og overdriver aldri.

Tror nok at personens egen stilsans og hvordan dden kombinerer dyreprintene med resten av antrekket er viktigere enn hvor plagget er kjøpt...

Anonymous poster hash: aa104...fe2

Skrevet

Signerer denne helhjertet.

Hehehe... Jeg også ;)

Syns det er grusomt og harry, men så lenge det ikke er jeg som skal gå med det så sier jeg ikke noe på det ;)

Anonymous poster hash: 370f6...315

Skrevet

Det er altfor ofte at resultatet blir harry/tacky/kvalmende at jeg er veldig nei, ikke f vil jeg ha noe sånt i garderoben min. Stedatteren har sånne plagg men hun er 11.... og kler det greit nok.

Anonymous poster hash: 5f782...010
Skrevet

Hun siktet vel til det mennesket som skrev at kvaliteten måtte være bedre enn at det kunne bli kjøpt på kjedebutikker. Jeg er enig i at man er smått fin på det om man absolutt må opp i dyrere prisklasser for at det skal være godt nok.

Selv synes jeg det kan være kult med dyreprint, men i små mengder. Det er også ganske få som ser bra ut i det.

Det var jeg som synes man må opp i prisklasse på slike tacky ting for å få det til å funke. Det er tacky i seg selv, derfor ser det bedre ut på dyrere stoff, for eksempel. En helt vanlig bomullsbukse ser jo forferdelig ut i leopardmønster. Gyys!

Anonymous poster hash: df11b...e13

Skrevet

Tjah, jeg jobber med sko, og bruker både det ene og det andre. Det er en del av jobben å kle seg i det man selger.

Anonymous poster hash: daa4a...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...